به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علیرضا حقیقی درباره دیدار تیم ملی فوتبال برابر گینه اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که مزد زحماتم را گرفتم و دوباره به تیم ملی دعوت شدم. به نظر من بازی خوبی بود و تیم ملی بعد از چند ماه یک محک جدی خورد.

او ادامه داد: بازیکنان تیم ملی بعد از مدت ها کنار هم جمع شده بودند و زمان خیلی کمی در کنار یکدیگر بودند. خود من یک روز قبل از بازی رسیدم. با این حال در جام جهانی حریفان با قدرت کامل به مصاف ما می آیند و ما هم باید تا قبل از شروع رقابت ها به خوبی خود را آماده کنیم.

دروازه بان اسپورت کوویلیای پرتغال درباره حضور ۱۳ دقیقه ای خود در بازی هم گفت: بازی در تیم ملی همیشه برای من افتخار بوده و خواهد بود. قبلا هم گفته ام که هدفم این است که در جام جهانی دروازه بان اول تیم ملی باشم. از آینده فقط خدا خبر دارد. شاید من اصلا به تیم ملی دعوت نشدم اما هدفم این است که فیکس تیم ملی باشم.

او درباره شعارهایی که هواداران علیه دانیل داوری سر دادند، گفت: من به شخص یا بازیکن کاری ندارم اما باید منصفانه بگویم که رفتار هواداران تیم ملی با چند بازیکن اصلا خوب نیست. بازیکنان تا می آیند کارشان را شروع کنند سریع علیه شان شعار سر می دهند. اینجا تیم ملی است و هر بازیکنی که می آید دوست دارد به کشورش خدمت کند و پیراهن تیم ملی هم برایش مقدس است.

حقیقی گقت: من خودم را بازیکن حرفه ای نمی دانم اما تماشاگران ما چه در سطح ملی و چه در رده باشگاهی باید صبر خود را بیشتر کنند. من سه، چهار سال در اروپا بازی می کنم. واقعا هواداران حتی اگر تیم بد بازی کند و ببازد هم بعد از پایان بازی دست می زنند و از تیم تشکر می کنند چرا که بازیکنان زحمت خودشان را کشیده اند.

دروازه بان سابق پرسپولیس درباره اظهاراتی که نیلسون علیه او انجام داده گفت: وقت فکر کردن به اظهارات نیلسون را ندارم و ترجیح می دهم به جای برخی مسائل حاشیه ای به کارم در اسپورت کوویلیا بپردازم.

حقیقی درباره شرایط تیمش هم گفت: فردا با تیم فیرنسه بازی داریم که در رده یازدهم جدول قرار دارد. بازی مهمی با این تیم داریم و اگر بتوانیم سه امتیاز را بگیریم رتبه خود را در جدول ارتقا می دهیم.