به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، نیکبخت گفت: به نظر من این انتخاب کمی عجیب بود و هیچ معیار و میزان درستی نداشت چون همیشه تعداد محدودی بازیکن در این لیست بودند و به یک‌باره در انتخاب هافبک چپ 8 بازیکن کاندید بودند.

او ادامه داد: من البته نمی‌خواهم گله کنم ولی فکر می‌کنم که حضور چند بازیکن استقلال در این لیست باعث شده بود که رأی استقلالی‌های عزیز شکسته شود. ضمن اینکه من در تلگرامم دیدم که مردم کامنت می‌گذاشتند که استقلالی‌ها برنامه 90 را تحریم کرده‌اند که خود من هم علتش را نمی‌دانم و برایم جای سؤال داشت ولی برای همین رأی های آنها کم شده بود.

وی افزود: خیلی‌ها برای من در صفحه اینستاگرامم نوشتند و خیلی به هم لطف داشتند. همین‌که مردم فوتبال دوست ما می‌دانند که پست دژآگه در تیم ملی راست است نه چپ کافی است. من واقعاً نفهمیدم که ملاکشان برای این انتخاب چه بود.

نیکبخت بعد از انتخاب بهترین هافبک چپ‌ها در صفحه اینستاگرامش فیلم گلی را که به اسلواکی در دیدار دوستانه با پیراهن تیم ملی به ثمر رسانده بود را گذاشت. او در این مورد می‌گوید: من از این گل‌ها زیاد زده‌ام. بابت همان تعداد رأی هم که به من داده‌اند، تشکر می‌کنم. دیگر برنامه ۹۰ تمام‌شده است و این هم یک برنامه است با تعداد مخاطب محدود! من توقع انتخاب شدن نداشتم ولی فکر می‌کنم که عادل ناخواسته در حق من اجحاف کرد.

او با اشاره به عملکردی که در تیم ملی داشته، افزود: من از سال 80 تا 87 حدود 7 سال در خدمت تیم ملی بودم و گل‌های حساسی هم به ثمر رساندم و عملکرد موثری هم در ترکیب داشتم. من به رأی مردم احترام می‌گذارم ولی به آدم برمی‌خورد و فکر می‌کنم این رقابت سالم برگزار نشده است.

«من به خودم و سیروس دین‌محمدی رأی می‌دهم» نیکبخت ادامه داد: سخت است که آدم بخواهد به کسی رأی دهد ولی در میان این گزینه‌ها من به خودم و سیروس دین‌محمدی رأی می‌دهم. چون در مورد چپ در تیم ملی بحث شده اگر در مورد استقلال گفته‌شده بود شرایط فرق می‌کرد.

او در پایان در مورد نتایج استقلال گفت: من تعجب می‌کنم که با وجود صدر نشینی استقلال هنوز یک عده از این تیم انتقاد می‌کنند و فکر می‌کنم که این دیگر کج‌سلیقگی باشد که بخواهیم از آقای مظلومی طفلک که تیم جوان را صدرنشین کرده، انتقاد کنیم من یادم می‌آید که ما در رده پنجم یا هفتم بودیم با مربی‌های مثل کوخ و هیچ‌کس از ما انتقاد نمی‌کرد.