درباره تحولات استقلال چه نظري داري؟
لازم بود تفكر فني استقلال عوض شود چون در بحث فني شاهد فوتبال خوبي نبوديم و در بحث نتيجه‌گيري هم دو بار به ضعيف‌ترين پرسپوليس تاريخ باختيم و در ميان 4 مدعي قهرماني ليگ، ششم شديم. با توجه به مشكلاتي كه در دو سال اخير به پيكره تيم وارد شده، حداقل دو سال نياز است تا استقلال بازسازي شود. اميدوارم پرويز مظلومي از عهده اين كار بربيايد چون فعلاً حركات خوبي انجام داده است.

كدام حركات؟
حضور سيروس دين‌محمدي و محمد نوازي در كادرفني را به فال نيك مي‌گيرم. هر دو استقلالي و جوان هستند. بازگشت سيدمهدي رحمتي به اين تيم بسيار اميدبخش بود و انرژي مثبت به هواداران استقلال داد. مهدي با 50 درصد توانايي‌هايش يك سر و گردن از بقيه بالاتر است و سازمان دفاعي را جمع و جور مي‌كند. منِ فوتباليست وقتي مي‌بينم پشت سرم رحمتي درون دروازه است، با دلگرمي بازي مي‌كنم. او حواسش به فوتبال است نه حاشيه و به همين علت در يك دهه اخير رقيب نداشته و يك تصميم اشتباه در مورد تيم ملي گرفت كه باعث و باني‌اش را خدا ببخشد!

از دوست صميمي‌ات حنيف چه خبر؟
مهندس عمران‌زاده تمرينات جدي‌اش را شروع كرده تا فصل خوبي داشته باشد.

حنيف مهندس شده؟
نه! پزشك بود، در مطبش را بست چون ويزيت 30 هزار توماني برايش صرفه اقتصادي نداشت و پروژه‌هاي عمراني را مهندسي مي‌كند. حنيف جوان خوبي است و حقيقتاً برايش بهترين‌ها را آرزو مي‌كنم.

فكر مي‌كني استقلال در ليگ پانزدهم چه جايگاهي كسب كند؟
براي جا افتادن تغييرات، زمان لازم است. مهم تغييرات بود كه شكل گرفت و ان‌شاءا... امسال و سال آينده وضعيت استقلال سر و سامان بگيرد. كار سخت است. تيم‌هاي سپاهان، ذوب‌آهن، نفت تهران و تراكتورسازي ساختار و امكانات خوبي دارند. نفرات‌شان مدت‌هاست در كنار هم بازي مي‌كنند و آنها مدعي ليگ به شمار مي‌روند. اگر استقلال از هر كدام از اين تيم‌ها بالاتر قرار بگيرد، موفقيت به حساب مي‌آيد.