به گزارش پارس به نقل از فارس، اتریشی‌ها برای حضور مطلوب در المپیک ریو در حال برنامه‌ریزی هستند تا در فاصله 250 روزه‌ای که به المپیک باقی مانده بهترین امکانات اقامتی و تمرینی را در برزیل فراهم کنند.

براساس اعلام رسانه‌های اتریشی مسئولان کمیته المپیک این کشور موفق شدند موافقت باشگاه بوتافوگو که زمانی در فوتبال اسطوره‌هایی مانند ماریو زاگالو و ببتو را به دنیای فوتبال معرفی کرد جلب کنند. قرار است در ازای پرداخت 300 هزار یورو به مدت 30 روز اتریشی‌ها در این باشگاه ورزشی کمپی را برگزار کنند.

منل دبیرکل کمیته المپیک اتریش در این باره گفت: با این اقدام یکی از بهترین امکانات ورزشی در اختیار کاروان اتریش قرار می‌گیرد. با استفاده از تجربه المپیک لندن اتریش به این نتیجه رسیده که رایزنی با باشگاه بزرگی مانند بوتافوگو تجربه‌ای بسیار بهتر خواهد بود تا تمامی ورزشکاران اعزامی به راحتی و بدون استرس تمرین کنند.

براساس اعلام منل بودجه اقامت تیم‌های اتریشی 1.7 میلیون یورو تخمین زده شده است که حتی یک یورو از این بودجه از حساب‌های مالی کمیته المپیک این کشور برداشت نشده بلکه اسپانسرها این هزینه را تامین کردند.

کادرهای پزشکی برای رشته‌های مختلف ورزشکاران اتریشی مشخص شده تا طبق برنامه‌های تغذیه ورزشکاران تمرینات خود را پیگیری کنند.