به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس،محسن محمدسیفی در مورد شرایط فنی سیزدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جهان، اظهار داشت: خدا را شکر مسابقات خوبی در اندونزی برگزار شد و در پایان تیم ملی ایران 6 مدال طلا در بخش مردان و بانوان کسب کرد. شرایط مسابقات از لحاظ فنی نسبت به دوره قبل خیلی بالا رفته بود و این کار همه ما را سخت کرده بود.

وی در ادامه افزود: خوشحالم از اینکه مبارزات خوبی را در این رقابت‌ها به نمایش گذاشتم و سومین مدال طلا را کسب کردم. البته در یک چهارم و نیمه نهایی حریفان اوکراینی و اردنی حاضر به مبارزه نشدند. هرچند که آنها در سالن مسابقات حضور داشتند، اما دلیل اینکه چرا از مبارزه با من انصراف دادند را نمی‌دانم. هرچند که اگر آنها نیز حضور پیدا می‌کردند هیچ تغییری در روند کسب مدال طلا پیش نمی‌آمد.

سیفی در مورد برنامه‌های آینده خود، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که از امروز برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی برنامه‌ریزی کرده‌ام تا در این رقابت‌ها بتوانم سومین مدال در بازی‌های آسیایی را کسب کنم. البته برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برنامه‌ای ندارم و فکر نمی‌کنم سال آینده در این رقابت‌ها شرکت کنم.

دارنده سه نشان طلای مسابقات جهانی، عنوان کرد: در مسابقات جهانی اندونزی شاهد بودیم که کشورهای آسیای پیشرفت‌ بسیار چشم گیری کرده بودند. در این رقابت‌ها کشور میزبان مدال‌های زیادی را کسب کرد. البته کشورهای دیگر نیز که در سال‌های گذشته قادر به کسب مدال نبودند در این رقابت‌ها مدال کسب کردند. این نشان می‌دهد که آنها پیشرفت زیادی کردند و قطعا در بازی‌های آسیایی ما کار سختی را پیش رو خواهیم داشت.

وی در پایان عنوان کرد: برای موفقیت در بازی‌های آسیایی 2018 ووشو در بخش ساندا باید یک پله از دیگر کشورها فاصله بگیرد تا بتواند به مدال طلا برسد و این نیاز به حمایت مسئولان ورزش از این رشته دارد. به هر حال جا دارد از مسئولان فدراسیون برای فراهم کردن اردوها در شرایط بد مالی فدراسیون تشکر کنم. از دکتر لشکری که در این رقابت‌ها کنارم بود تشکر ویژه دارم، چرا که پیش از مسابقات با سرماخوردگی شدیدی روبرو شدم که با کمک‌های او بهبود پیدا کردم.