به گزارش پارس به نقل از تسنیم، کاروان ورزشی کشورمان در سیزدهمین روز بازی‌های آسیایی موفق به کسب 3 مدال طلا و 2 برنز شد تا مجموع مدال‌های طلای کشورمان به 18 مدال برسد.

در زیر می‌توانید عملکرد کاروان ورزش کشورمان را مشاهده کنید:

تنیس روی میز:

* ندا شهسواری در مصاف با هو چینگ لی از هنگ کنگ با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و در مرحله یک شانزدهم نهایی از دور رقابت‌ها حذف شد.

* نوشاد عالمیان پینگ‌پنگ‌ باز کشورمان در بخش انفرادی در رقابت با جون میتو تائی از ژاپن با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

* افشین نوروزی پینگ‌پنگ‌ باز کشورمان در بخش انفرادی مقابل کوکی نیوا از ژاپن 4 بر یک شکست خورد و حذف شد.

کبدی:

* تیم کبدی بانوان ایران از ساعت 11 امروز (پنج‌شنبه) به وقت اینچئون در دیدار نیمه نهایی مسابقات کبدی بازی‌های آسیایی اینچئون به مصاف تیم بنگلادش رفت. در این مسابقه که در سالن سونگدو گلوبال یونیورسیتی شهر اینچئون برگزار شد، شاگردان اعظم مقصودلو با نتیجه 40 بر 15 مقابل بنگلادش به برتری رسیدند و جواز حضور در دیدار فینال این مسابقات را به دست آوردند.

* تیم کبدی مردان ایران در مسابقات نیمه‌نهایی مقابل تیم ملی پاکستان به پیروزی رسید و به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا کرد. تیم کشورمان در این مسابقه با نتیجه 25 بر 14 به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

کاراته:

* حسین سمندر نماینده وزن 67-کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون مقابل عبدالعزیز علی از کویت با نتیجه 3 بر 3 شکست خورد.

* سعید حسنی‌پور نماینده 75- کیلوگرم مردان کاراته کشورمان در فینال بازی‌های آسیایی برابر کاوای لی  از هنگ کنگ  قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود و به نشان طلا برسد.

* حمیده عباسعلی کاراته‌کای تیم ملی بانوان کشورمان با غلبه بر کوئیلان ژنگ از چین به مدال طلای وزن 68+ کیلوگرم بازی‌های آسیایی رسید.

تکواندو:

* شکرانه ایزدی تکواندوکار 67 - کیلوگرم بانوان کشورمان در مبارزه با حریف ماکائو با نتیجه 8 بر 7 در راند طلایی شکست خورد.

* بهنام اسبقی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان در فینال وزن 68-کیلوگرم موفق شد با نتیجه 5 بر 4 از سد حریف چینی خود بگذرد و به نشان طلا برسد.

قایقرانی:

* سونیا گماری در رشته اسلالوم تک‌نفره مقابل حریف تایلندی پیروز شد و مدال برنز گرفت.

* شقایق سیدیوسفی در بخش اسلالوم مقابل حریف ژاپنی خود شکست خورد و از دست‌یابی به مدال برنز باز ماند. و با اختلاف 2 ثانیه و 8 صدم ثانیه به حریفش باخت.

بوکس:

* جاسم دلاوری در ادامه مسابقات مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بوکس بازی‌های آسیایی اینچئون به مصاف میرزویجون عبدالله‌یف از ازبکستان رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریفش را شکست دهد و راهی فینال این وزن شود.

* احسان روزبهانی در وزن 81ــ کیلوگرم به مصاف عادل بیک نیازیمبتوف از قزاقستان رفت و با شکست برابر او به مدال برنز قناعت کرد.

* علی مظاهری در مرحله نیمه نهایی مسابقات بوکس بازی‌های آسیایی اینچئون که در سالن ورزشگاه سئونهاک برگزار می‌شود مقابل مبارزی از کشور اردن به نام محمود درویش المطبولی قرار گرفت و 2 بر یک وی را شکست داد تا دومین فینالیست ایران در این رشته باشد.

هندبال:

تیم ملی هندبال ایران با شکست 28 بر 25 مقابل بحرین به مقام چهارم بازی‌های آسیایی رسید.

والیبال:

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل چین در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی برای دومین دوره متوالی به فینال این رقابت‌ها رسید. بازیکنان ایران در 3 ست‌ متوالی با نتایج 25 بر 15 ، 25 بر 15 و 25 بر 19 موفق به حریف خود شدند.

دوومیدانی:

امیر نیک‌فر در فینال رشته پرتاب وزنه بازی‌های آسیایی اینچئون به مصاف حریفان خود رفت. وی در پنج پرتاب اول خود به ترتیب 17 متر و 13 سانتی‌متر، 18 متر و 64 سانتی متر، 18 متر و 35 سانتی‌متر، 19 متر و 2 سانتی‌متر، 18 متر و 69 سانتی‌متر را به ثبت رساند و در پرتاب ششم خود خطا کرد تا در رده چهارم قرار بگیرد و دستش از مدال کوتاه بماند. نیک‌فر آخرین ورزشکار دو و میدانی کار کشورمان در بازی‌های آسیایی بود.