به گزارش پارس به نقل از ایسنا،مسعود رضاییان درباره این که گفته می‌شود بازیکنان معترض به وضعیت مالی ملوان امروز جلسه‌ای را با او برگزار خواهند کرد، اظها‌رکرد: قرار است جلسه‌ای را برگزار کنیم، اما زمانی برای آن تعیین نشده است. هر لحظه‌ای که بخواهند می‌توانند به باشگاه بیایند.

او در واکنش به این که آیا پولی در باشگاه است که بازیکنان با جلسه گذاشتن بتوانند به آن پول برسند؟ گفت: واقعا حرف جالبی بود. گویا گاوصندوق پر از پولی در باشگاه است که ما خودمان از آن خبر نداریم. درست است که ما فعلا پولی نداریم، اما همگی همدل و یکدل شده‌ایم تا به موفقیت دست پیدا کنیم. اعتراض نسبت به مسائل مالی زمانی معنا دارد که ما پول داشته باشیم، اما به دلیل بی‌توجهی و غفلت به فرد خاصی پول ندهیم. این کار دو دستگی در باشگاه ایجاد کرده است.

مدیر‌عامل باشگاه ملوان ا‌ضافه‌ کرد‌: اگر قرار بوده که پولی به باشگاه بیاید با این اتفاق شاید این کار با تاخیر انجام شود. اراده فردی که می‌خواهد این پول را تامین کند متزلزل می‌شود. این کار از بزرگان تیم بعید بود. در حال‌ حاضر حدود 22 یا 23 بازیکن در تمرین ملوان حاضر هستند که این برای ما قابل ارزش است. بازیکنان معترض 60 درصد بودجه ما را در بحث قراردادها به خود اختصاص داده‌اند و مابقی بودجه به بازیکنان جوان تعلق می‌گیرد. طبق میانگینی که به دست آورده‌ایم ارزش هر یک از قرارداد بازیکنان معترض در حدود 700 میلیون تومان است، اما قرارداد بازیکنان جوان 150 میلیون تومان است.

رضاییان گفت: ما بازیکنانی داریم که کل قراردادشان 2 میلیون تومان است، اما هیچ اعتراضی نکرده‌اند. در حالی که برخی از بازیکنان‌مان هیچ پولی نگرفته‌اند، بازیکنان معترض تا حدود 70 میلیون تومان هم دریافتی داشته‌اند. با یک بررسی علت و معلولی بازیکنان با تجربه و پولدارتر خواهان پول‌شان هستند.

مدیر‌عامل باشگاه ملوان اظها‌رکرد: زمانی که می‌خواهیم کاری را انجام دهیم، ضمن نگاه به فردا باید پس فردا را هم در نظر بگیریم. این اتفاقات می‌تواند به همدلی بازیکنان ضربه بزند.

او درباره تعلیق فو‌تبا‌ل ایران در سوم آذر ماه سال 85 و جنبه‌های منفی این اتفاق نیز، گفت: فکر می‌کنم ضربه‌هایی که ما از این داستان خوردیم معیار فیزیکی مناسبی نداشته باشد اما این اتفاق به اعتبار ما ضربه زد. وقتی فو‌تبا‌ل نیجریه تحریم می‌شود شاید برای کسی مهم نباشد، اما ناخداگاه همه نسبت به سیستم مدیریت آنها ایراد وارد می‌کنند. اعتبار فو‌تبا‌ل ما هم تا حدودی خدشه دار شد و نباید دیگر از این اتفاقات رخ دهد.