به گزارش پارس به نقل از ایران ورزشی کنفرانس 8 ساعته مدیرعامل تراکتورسازی در هفته‌های گذشته و حرفهایی که دراین کنفرانس مطرح کرد، دلخوریهایی را برای برخی مدیران قبلی این تیم تبریزی به وجود آورد.
همین موضوع باعث شد تا این مدیران، سعید عباسی را به مناظره دعوت کنند. هر چند عباسی این دعوت را نپذیرفت و عنوان کرد هروقت بیکارشد به مناظره می‌رود اما روز گذشته ساعت 30/11 این کنفرانس با حضور محمدحسین جعفری و جمشید نظمی مدیران سابق تراکتورسازی در تالار فرهنگ سرای الغدیر برگزار شد که استقبال 15 نفری از این کنفرانس شده بود.

نظمی: عباسی اولین مخالف پرداخت پول بازیکنان بود

جمشید نظمی درابتدای این کنفرانس صحبت‌هایش را اینطور شروع کرد: «به دلیل روشن شدن افکار عمومی باید بگویم که همه تلاش باید در جهت برطرف کردن حاشیه‌های تراکتورسازی باشد اما با توجه به صحبت‌های آقای عباسی مجبورم برخی حقایق را بگویم. در زمان مدیریت من برای اولین بار تیم قهرمان جام حذفی شد و توانست هویت خود را پیدا کند. عباسی زمانی این تیم را تحویل گرفته که زحمت جذب بازیکنان را هم نکشیده است. در مورد بدهی‌ها هم باید بگویم که با توجه به بودجه‌ای که هیات‌مدیره تصویب می‌کرد ما هزینه می‌کردیم و اگر بدهی وجود دارد، مربوط به ما نیست بلکه مربوط به کسانی است که بودجه را تصویب کردند اما پولی به ما ندادند.» نظمی در خصوص اینکه عباسی گفته بود از قوانین فیفا سر در نمی‌آوردند، می‌گوید: «فکر می‌کنم ایشان از این قوانین بی خبر هستند، من با آرفی سر 110 میلیون به توافق رسیده بودم اما عباسی اولین نفر بود که مخالفت کرد و من هم قادر به پرداخت نبودم. درمورد عقیل اعتمادی که 135 میلیون طلبکار بود، به توافق 40 میلیونی رسیدیم و پرداخت شد. از طریق تهدید و ارعاب نمی‌شود مدیریت کرد، ما به بازیکن نیاز داریم و باید با بازیکن تعامل کرد. آقای عباسی هنوز مدیریتی در باشگاه نداشتند و باید دید در آینده چطور کار می‌کنند.»

جعفری: عباسی چطور مدیریت چند روزه‌اش را با من مقایسه می‌کند

بعد از صحبت‌های نظمی، نوبت به محمدحسین جعفری رسید که او حرفهایش را اینطور آغاز کرد: «کاش آقای عباسی نیز در این جلسه حضور داشتند. من تراکتورسازی را تیم خودم می‌دانم و تا به حال هیچ گونه حیف و میلی در این باشگاه نکردیم. ما با 8 میلیارد نایب قهرمان شدیم و به مسابقات آسیایی رسیدیم. ایشان گفتند که ما از قوانین فیفا مطلع نیستیم، آیا ایشان مطلع هستند، اگر هستند چرا برای نفرستادن سی دی بازی آسیایی باشگاه 30 هزار دلار جریمه شده است و یا برای عدم کنترل ورزشگاه 10 هزار دلار جریمه پرداخت می‌کند. ما در طول مدیریتمان حتی تذکری هم از فیفا نداشتیم.»
جعفری در ادامه حرف‌هایش می‌گوید: «مدیریت در چنین شرایطی بر باشگاه‌ها یک هنر است که هنوز آقای عباسی گرفتار آن نشده تا عیارش سنجیده شود. این دور از انصاف است که ایشان در بوق و کرنا کنند که وارث بدهی است. ایشان چطور مدیریت چهار ساله بنده را با مدیریت 240 روز خودش مقایسه می‌کند. از آنجایی که تمامی کسانی که در تیم هستند برای موفقیت تراکتورسازی تلاش می‌کنند، ما هم همچنان از باشگاه حمایت می‌کنیم و امیدوارم روزهای بهتری در انتظار تراکتورسازی باشد.»/کاپ