به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، پرویز کریمی دروازه بان موفق استقلال اهواز در بازی روزگذشته درباره بازی با پرسپولیس حرف های جالبی زد.

عالیشاه روی من خطا کرد

بازی خوبی بود و ما ابتدای بازی راضی کننده شروع کردیم اما اشتباها داوری که منجر به گل پرسپولیس شد برنامه ما را از هم پاشید.عالیشاه در آن صحنه به جای توپ به بدن من ضربه زد و مطمین باشید خطا بود.

 

می خواستیم گل نخوریم

یکی از اصلی ترین تاکتیک های ما برای این بازی گل نخوردن بود و می خواستیم ابتدا گل نخوریم و سپس گل بزنیم.اما بازهم می گویم آن اشتباه داوری به ما ضربه زد.

 

جلو کشیدیم و پرسپولیس ضدحمله زد

ما پس از گلی که خوردیم به خصوص در نیمه دوم جلو رفتیم و پرسپولیسی ها با استفاده از سرعت مهاجمان خود ضدحمله می زدند و این ضدحملات برایشان موقعیت ساخت.من به عنوان گلر از عقب زمین عملکرد همه بازیکنان را دیدم و به طور قطع می گویم همه ی بچه ها تمام تلاششان را برای این دیدار انجام دادند و حال نوبت مسئولان است.

 

مسئولان به خودشان بیایند

ما از ابتدای این فصل تا کنون مشکلات زیادی داشتیم و می خواستیم با فکر آزاد در این بازی به میدان برویم شاید مسئولان به خودشان بیایند.تیم ما نیاز به کمک همه جانبه دارد.

 

فولاد با پرسپولیس برای ما فرق ندارد

ما مشکلات زیادی داشته ایم و مطمئن باشید اگر بتوانیم از ته جدول خود را جدا کنیم دیگر به انتهای جدول بازنمی گردیم.برای ما فرقی نمی کند مقابلمان فولاد باشد یا پرسپولیس ، ما تنها برای گرفتن امتیاز به میدان خواهیم رفت.امیدوارم قبل از این بازی مسئولان بچه ها را از نظر مالی و امکانات راضی کنند.