به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدرضا خلعتبری درباره بازی با استقلال اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و فاصله ۴ امتیازی استقلال با پرسپولیس، می خواستیم به هر طریقی که شده استقلالی ها را شکست دهیم و اصلا به مساوی فکر نمی کردیم. خودتان دیدید، به نظرم توپ چندانی به دست دروازه بان نخورد اما از آن سو رحمتی را اذیت کردیم.

وی افزود: استقلال در بازی مقابل پرسپولیس اصلا به دروازه ما نرسید اما ما دو سه موقعیت روی دروازه حریف داشتیم. خداراشکر توانستیم حداقل هواداران را خیلی راضی تر از هواداران استقلال به منزل بفرستیم.

خلعتبری در پاسخ سوالی که چرا دربی دلچسب نبود گفت: فوتبال همین است استقلال برای گرفتن یک امتیاز آمده بود و به نظرم به موفقیت هم رسید.

وی در پاسخ به سوالی که به نظر شما تا کی این تساوی ها در دربی ادامه دارد، گفت: ما بازی خودمان را انجام دادیم اما این دست ما نیست که تا کی باید تساوی در این دربی ها اتفاق بیفتد. من از این موضوع اطلاع ندارم و چیزی نمی دانم که حرفی بزنم.

خلعتبری در پاسخ سوال دیگری که آیا واقعا حرکت صادقیان در ابتدای بازی به شما شوک وارد کرد یا خیر گفت: اولا باید بگویم من با صادقیان دعوایی نداشتم. پیام در یکی یا دو صحنه کمی ناراحت بود من به او گفتم کار تو کاملا اشتباه بود و اگر اخراج می شدی چه بلایی سر ما می آمد. احتمال داشت داور به پیام کارت قرمز بدهد به همین دلیل من به حالت بلند به او گفتم کار تو اشتباه بود. پیام هم پس از فریاد من ناراحت شد و من هم آن را به حساب جوانی اش گذاشتم. اشکالی ندارد ان شا ءالله دیگر تکرار نمی شود، پیام بازیکن خوبی است اما باید قدر خودش را بداند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که به نظر تو حاشیه های قبل از دربی پرسپولیس چقدر در روند این تیم در دربی ۷۸ تاثیر داشت گفت: ما همه چیز را قبل از دربی تمام کردیم و وقتی که داخل زمین شده بودیم فقط به برد فکر می کردیم. خودتان هم دیدید این مسئله را ثابت کردیم اما حساسیت دربی اجازه نداد که گلی از دروازه ها بگذرد. تازه اگر گل هم ردوبدل می شد حق ما بود چون شایسته پیروزی بودیم اما برای ما همه چیز تمام نشده و مطمئن باشید با موفقیت و تلاش در بازی های آینده باوجودیکه کار ما سخت شده اما باز هم می توانیم قهرمان شویم.