به گزارش پارس به نقل از افکارخبر، یحیی گل محمدی در رابطه با شرایط تیمش در آستانه بازی با صبای قم در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: باید به صراحت بگویم که شرایط مان اصلا خوب نیست. ما دو مصدوم طولانی مدت از قبل داریم و در تعطیلات لیگ هم ۸ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم. کاوه رضایی درتیم ملی بزرگسالان بود، ۵ بازیکن در تیم فوتبال امید داشتیم و علی حمام و ولید اسماعیل نیز در تیم ملی لبنان حضور داشتند. ما بدون این بازیکنان و فقط با ۱۲ نفر تمرین کردیم. الان دو روز تا بازی با صبا در پیش داریم که تازه امروز قرار است ملی پوشان امید را در اختیار بگیریم و فردا سایر بازیکنان به جمع ما می پیوندند.

وی همچنین افزود: به هر حال باید با این شرایط کنار بیاییم. اما واقعا نمی دانم باید چه کار کنم. حتی برخی از بازیکنان ما با اینکه به اردوهای خارجی با تیم های ملی کشورمان رفته اند بازی نکرده اند و از شرایط مسابقه هم فاصله گرفتند. باید تا فرداشب شرایط آنها را ببینیم و درباره بازی کردن یا نکردنشان و مسابقه روز جمعه تصمیم گیری کنیم. البته اگر بخواهیم از حضور همه آنها صرفنظر کنیم اصلا نمی توانیم به میدان برویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره رویارویی تیمش با صبای قم تصریح کرد: طبق آماری که من دیدم تیم صبا از لحاظ نتیجه گرفتن در داخل خانه اش تیم اول لیگ است. آنها توانسته اند اکثر امتیازات خود را در قم به دست آورند. قطعا کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. در هفته های اخیر صبا نشان داده که تیم خطرناکی است و جوانان خوبی در ترکیب خود دارد. آنها از کادرفنی خوبی هم برخوردارند و در جدول هم به ما چسبیده اند. در واقع یک بازی ۶ امتیازی در پیش داریم که هدفمان قطعا پیروزی خواهد بود.

گل محمدی درباره تقابل خود با علی دایی همبازی قدیمی اش در پرسپولیس و تیم ملی اذعان داشت: هر از گاهی با علی دایی به صورت تلفنی صحبت می کنیم. نتایج و عملکرد علی دایی در حوزه مربیگری کاملا مشخص است. او به غیر از یک مقطع کوتاه توانسته در تمام تیم هایی که حضور داشته نتایج خوبی بگیرد و حالا هم از صبا یک تیم قدرتمند ساخته است. انگیزه دایی همیشه برای من یک نکته جالب است. او همواره توانسته با انگیزه ای که دارد حس بردن را به تیم خودش القا کند. به خاطر همین بازیکنانش نیز با جان و دل برای علی دایی به میدان می روند.

وی درباره نقطه مشترک خود با دایی مبنی بر اینکه هر دو نفر به شکل مشابهی از سرمربیگری پرسپولیس کنار گذاشته شدند، گفت: گذشته ها گذشته و نمی خواهم در آستانه این بازی حساس نقش قبر کنم. بارها درباره اتفاقاتی که برای من در پرسپولیس رخ داد صحبت کردم و الان تنها چیزی که برایم اهمیت دارد سرنوشت ذوب آهن است.

گل محمدی درباره برتری پرگل تیم ملی مقابل گوام بیان داشت: من بازی را به دلیل تمرینی که داشتیم به صورت کامل ندیدم اما قطعا نتیجه ای که به دست آمد برای تیم ملی کشورمان خوب بود. البته قابل پیش بینی هم بود که مشکلی مقابل گوام نداشته باشیم. با اینکه گوام هیچ وقت در سطح فوتبال کشورمان نبوده اما پیروزی برابر هر تیمی ارزشمند است. حالا می خواهد مقابل گوام باشد یا یک تیم سطح بالاتر.

وی همچنین افزود: با توجه به مشکلات پروازی و نداشتن یکسری از بازیکنان تیم ملی در این دیدار فکر می کنم نتیجه خوبی به دست آمد که ما را به صعود از این گروه بسیار نزدیک کرد. من به همه بازیکنان تیم ملی تبریک می گویم و امیدوارم همین روند را تا رسیدن به جام جهانی ادامه دهند.

سرمربی ذوب آهن درباره خبر استعفای کارلوس کی روش از سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: من هم این موضوع را شنیدم اما اطلاعاتی درباره آن ندارم. تا آنجایی که خبر دارم و کی روش را می شناسم می دانم که او ایران را دوست دارد و به این راحتی ها از تیم ملی جدا نمی شود. بازیکنان تیم ملی و مردم نیز علاقه زیادی به کارلوس کی روش دارند و به خاطر همین فدراسیون باید با این مربی هماهنگ باشد.

وی در خصوص اینکه برخی معتقدند خواسته های کی روش غیرمنطقی است گفت: همان طور که گفتم من جزئیات ماجرا را نمی دانم اما سرمربی هر تیمی برای پیشرفت تیمش نیاز به یکسری حداقل امکاناتی دارد. کی روش هم انتظاراتی از فدراسیون دارد که باید برآورده شود. چون این موضوع قطعا به روند رو به رشد تیم ملی کمک خواهد کرد.