به گزارش پارس به نقل از ایسنا، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پس از بازی تیم های ذوب آهن و استقلال خوزستان اظهار کرد: ما امروز مستحق پیروزی بودیم. یک بازی تهاجمی را ارائه دادیم اما متاسفانه یک بر صفر باختیم. ما امروز ۸۰ درصد از زمان بازی را در اختیار داشتیم و نزدیک به ۲۶ بار وارد محوطه جریمه تیم استقلال خوزستان شدیم و ۱۲ شوت به سمت دروازه این تیم روانه کردیم که این آمارها نشان می دهد همه چیز در این بازی در اختیار ما بود اما پنالتی که رجب زاده از دست داد همه چیز را بر هم ریخت.

وی افزود: من اعتقاد ندارم که شخص من بدشانس است بلکه بدشانسی به ذوب آهن رو آورده است. ظاهرا نحسی گریبان این تیم را گرفته است و هیچ جوری هم این تیم را ول نمی کند. من در ایران در فینال آسیا بودم و افتخارات زیادی را در تیم سپاهان کسب کردم اما نمی دانم چرا ذوب آهن این گونه است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما در آینده بازی های سخت تری پیش رو داریم و امیدوارم که این بار بخت و اقبال به ما رو کند. من اعتقاد ندارم که امروز بازی ضعیفی ارائه دادیم اما بعضی از بازیکنان ما ضعیف ظاهر شدند. نیمه دوم سیستم بازی را به ۲ – ۵ – ۳ تغییر دادم تا بلکه روند بازی تغییر کند و با جابه جا کردن مرتب بازیکنان قصد داشتم تیم حریف را خسته کنم اما به هر حال نشد و این جزئی از فوتبال است.

بوناچیچ تصریح کرد: قبول دارم سپهر حیدری امروز در دفاع وسط خوب کار نکرد. البته نمی خواهم تقصیرها را متوجه او کنم. امروز حدادی فر نیز در حد و اندازه های خود نبود و توپ های زیادی را لو داد و نمی دانم چرا قاسم حدادی فر، آن قاسم همیشگی نیست.

وی در خصوص ضعف در دروازه بانی تیم ذوب آهن گفت: ما قرار بود در نیم فصل گلری بهتر از میلان میاتوویچ بیاوریم و نمی توانستیم همه گلرها را بگوییم بروند اما بعضی از گلرها شرط می گذارند که ما باید حتما دروازه بان اول باشیم که با این شرایط نمی شود با این گلرها کار کرد. البته قرار بود رضا محمدی نیز از تیم پرسپولیس به ما ملحق شود که در لحظات آخر علی دایی چون علیرضا حقیقی را از تیم پرسپولیس اخراج کرد، محمدی نتوانست به تیم ذوب آهن بیاید. بله ما امروز در دروازه بانی نیز ضعف داشتیم.

بوناچیچ در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که آیا از بازی امروز محمدرضا خانزاده بازیکن جوان خود راضی بودید یا خیر گفت: خانزاده یک بازیکن بسیار جوان و تاکتیک پذیر است که پست اصلی این بازیکن دفاع میانی است که ما امروز به دلیل نبود سینا عشوری از او در دفاع راست استفاده کردیم که بازی خوبی هم ارائه داد و من مطمئن هستم که در آینده کمک زیادی می تواند به ما بکند.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: بدون شک سانتوس و خانزاده از بازیکنان قوی ذوب آهن که از این تیم رفته اند، بهتر هستند و در مورد میلاد غریبی فعلا نمی توانم نظر بدهم چون بازی نکرده است. مهران قاسمی که از تیم استقلال به تیم ما آمد امروز بازی چندان خوبی ارائه نداد و باید دید در آینده چه می شود. اسماعیل فرهادی که بازیکن مصدوم ماست باید هرچه سریع تر به تیم ما بازگردد چرا که ما جایگزین او را نداریم و ایران نژاد که از سپاهان به تیم ما آمد پست تخصصی اش دفاع چپ است که می تواند به ما کمک زیادی بکند.