به گزارش پارس به نقل از ایسنا سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با شرایطی که داشتیم، فولاد بهترین تیم ایران در لیگ چهاردهم بود.

حسین ابن​قاسم اظهار کرد: سال سختی پشت سر گذاشتیم و اگر مدیریت خوب باشگاه و حمایت هواداران نبود، یقینا تیم ما به مشکل برمی‌خورد.

وی افزود: خوشحالیم که اسکوچیچ به جوانان اعتماد کرد و پای کار ماند و به نظرم کارش نیز نتیجه داد و اگر غیر از این بود، ما کاندیدای سقوط بودیم. به یک باره هشت بازیکن اصلی تیم، آن هم زمانی که اردوی بدنسازی تمام شده بود و وارد لیگ شده بودیم را از ما جدا کردند و با این شرایط کار کردن، سخت بود. به هر حال خوشحالیم که این کابوس تمام شد.

سرپرست تیم فولادخوزستان گفت: به نظر من تیم ما خیلی خوب کار کرد و جا دارد به کادر فنی و بازیکنان​ خسته نباشید بگویم؛ آن​ها کاری کردند، کارستان. به هر حال تلاش کادر فنی بود که بازیکنان را تشویق کرد و به تیم آورد و نگه داشت.

وی در ارزیابی​اش از لیگ چهاردهم، عنوان کرد: در لیگ جوانگرایی خوبی صورت گرفته بود. مسابقات به موقع آغاز و به موقع به پایان رسید و به نظرم برنامه​ریزی یک ساله لیگ خوب بود. امسال جوانان بیشتری به لیگ ورود پیدا کردند و به نظرم احمد عبدالله​زاده و یوسف وکیا بازیکنانی بودند که امسال رو شدند که هر دو آن​ها نیز به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند. از تیم ما همچنین بازیکنان جوان دیگری از جمله هادی حبیبی و بهمن جهان​تیغ معرفی شدند.

ابن​قاسم درباره عدم کسب سهمیه آسیایی فولاد نیز گفت: فوتبال دو رو دارد؛ ما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب‌آهن، سهمیه آسیایی را از دست دادیم. در اهواز نباید به خود این تیم می​باختیم و اگر حداقل به تساوی می‌رسیدیم، شرایط​ بهتر می​شد.

وی درباره برنامه فولاد برای سال آینده، عنوان کرد: در حال حاضر اسکوچیچ به کشورش رفته و منتظر لیست او هستیم و به محض این‌که لیستش را به ما داد، شروع به جذب بازیکنان درخواستی‌اش می​کنیم.

سرپرست فولادخوزستان ادامه داد: او پیش از اینکه از ایران برود با مدیریت باشگاه درباره برنامه‌هایش نشستی داشت و قرار شد هنگامی که به کشورش رفت، در تماس با مدیرعامل باشگاه، برنامه​هایش را اعلام کند. تمرینات ما از 27 خردادماه آغاز می‌شود و اسکوچیچ یک هفته قبل از این تاریخ به ایران برمی​گردد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه هشت بازیکن اصلی​ تیم را از ما گرفتند و توانستیم دوام بیاوریم و با تفاضل گل کمتر در جایگاه پنجم قرار بگیریم، بهترین تیم فصل جاری لیگ بودیم و از نظر نتیجه هم تیم​های پرمهره سپاهان، نفت تهران، تراکتورسازی و ذوب آهن، تیم​های خوبی بودند. این تیم​ها یک تیم در زمین و یک تیم روی نیمکت​شان داشتند.

ابن​قاسم گفت: ما در چندین بازی فقط چهار پنج بازیکن روی نیمکت داشتیم و با توجه به این مشکل در دو جبهه لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا جنگیدیم. در آسیا هم نتایج بدی به دست نیاوردیم. اسکوچیچ هم در مجموع عملکرد رضایت​بخشی داشت و یکی از امتیازات او بها دادن به جوانان بود.