به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس اوایل فصل جاری تیم مونشن‌گلادباخ تحت هدایت لوسین فابرو، نمایش متزلزلی داشت. کسب چند باخت باعث شد تا این مربی از مقامش کناره‌گیری کند و به جایش،‌ آندره شوبرت به عنوان سرمربی موقت برگزیده شود.

در آن هنگام که چنین تغییری صورت گرفت، رسانه‌ها در کنار عمده هواداران تصور می‌کردند شوبرت که هدایت تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه را برعهده داشت، به علت کم‌تجربگی نتواند چهره موفقی در مسئولیت جدید خود داشته باشد.

به باور آنها این مربی جوان حداکثر تا انتخاب سرمربی جدید، می‌توانست در خدمت تیم باشد. اما پس از روی کار آمدن و دردست گرفتن مسئولیت مونشن‌گلادباخ،‌ توانست تحولی چشمگیر در تیم قدیمی بوندس‌لیگا ایجاد کند.

کسب 6 برد متوالی در لیگ ژرمن‌ها و نیز تساوی تحسین‌برانگیز 2 هفته قبل با یوونتوس در لیگ قهرمانان، چهره‌ جدیدی از او نزد اهالی فوتبال ایجاد کرد. حالا این باور بوجود آمده که مربی جوان اما قابلی است که می‌تواند بزرگان گلادباخی را هدایت کند.

براساس اعلام رسانه‌ها وی انگیزه زیادی دارد که همچنان با قدرت کار را به پیش ببرد و حتی امشب در بازی برگشت با یوونتوس یا همان بانوی پیر، 3 امتیاز بگیرد تا یکبار دیگر نشان دهد در کارش توانمند است.

البته در گزارش‌های انتشار یافته در مورد او،‌ عنوان شده در کنار خواست و میل زیاد به کسب موفقیت از نظر فنی، وی همچنین انگیزه‌‌های مالی نیز برای این منظور دارد.

طبق یکی از مقالات منتشرشده در این مورد،‌ شوبرت در صورتی که مقابل یوونتوس، در خانه برنده شود،‌ می‌تواند باعث کسب یک میلیون و نیم یورو به حساب باشگاهش از طرف یوفا شود.

و در صورت صعود تیمش از گروه، باعث سرازیر شدن 5.5 میلیون یورو پاداش یوفا برای باشگاهش خواهد شد.

شوبرت از نظر شخصی نیز در این صورت وضعیت مالی بهتری پیدا می‌کند. زیرا حقوقش که در زمان هدایت تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه بالغ بر 15 هزار یورو در ماه بود و اکنون به 30 هزار یورو افزایش یافته، بازهم بیشتر خواهد شد.