به گزارش پارس به نقل از گل، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس جدید باشگاه بارسلونا و جانشین ساندرو روسل درصحبت هایی از مسائل مختلف صحبت کرده، از ماجرای پرونده شکایت آقای کاسس، یکی ازسهامداران بارسا که منتهی به استعفای ساندرو روسل شد تا لیونل مسی، والدس و مصاف با منچسترسیتی در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا. دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های او را مطالعه کنید: *تماس با کاسس: کاردونر، یکی از مدیران ما روز شنبه با او تماس گرفت و دوستانه با هم صحبت کردند. کاسس حالا به آن اطلاعاتی که می خواست دست یافته

*احتمال شکایت بارسا از آقای کاسس: ما هیچ وقت از جوردی کاسس شکایت نخواهیم کرد. چون مطمئنیم که او نبوده که اطلاعات را گزینش کرده. ما می خواهیم روی مسئولیت های خودمان تمرکز کنیم و مرددیم که چه کسی این اطلاعات را منتشر کرده. ما از خودمان دفاع می کنیم وممکن است از روزنامه ال موندو که این گزارش را چاپ کرد شکایت کنیم. ما مدارک و شواهدی داریم که اخبار حاشیه ای در مورد قرارداد نیمار با بارسا از اینجا درز نکرده و از مادرید به رسانه ها رسیده. به وکلایمان گفته ایم که این پرونده را دنبال می کینم و اگر نیازی به شکایت باشد این کار را انجام خواهیم داد. اگر آقای کاسس شکایتش را پس نگیرد، به دادگاه خواهیم رفت و توضیحات لازم را ارائه می کنیم.

*مصاف با منچسترسیتی: قطعا قبل از آن بازی با سوریانو (یکی از مدیران سیتی که قبل از آن با بارسا همکاری داشت) غذا خواهیم خورد. آنها میهمان ما هستند و باید رفتار خوبی با آنها داشته باشیم. من هم برای بازی در ورزشگاه اتحاد، به منچسترسفر خواهم کرد.

*مسی: مسی فروشی نیست. بدون عجله ای با پدر مسی پای میز مذاکره خواهیم نشست و تلاش می کنیم تا او پر درآمدترین بازیکن دنیا شود، چون شایستگی اش را دارد. البته این اتفاق خیلی زود رخ نخواهد داد و تمرکزمان را برروی رقابت ها قرار داده ایم. مسی الان هم پردرآمدترین بازیکن تیم ماست

*دفاع از روسل: بعد از کنفرانس خبری روسل که خبر استعفایش را اعلام کرد ما همه چیز را توضیح دادیم و او از من تشکر کرد؛ چون در چنین شرایط پیچیده ای باشگاه را نجات دادیم. من نمی دانم که آیا روسل همه چیز را در مورد قرارداد نیمار توضیح داده یا نه ولی فکر می کنم که این طور نبوده. چون روسل با پدر نیمار صحبت کرد و به او قول داد که خیلی چیزها سّری بماند. ساندرو مثل رائول سانیئی هیجان زیادی برای این قرارداد داشتند ولی من زیاد وارد مذاکرات نمی شدم. باید بگویم که روسل به خاطر پرونده نیمار استعفا نداد و دلایل زیادی داشت. اگر درمورد قرارداد نیمار همه توضیحات را می داد هم استعفا می داد ولی پدر نیمار به اول به ساندرو و بعد به من زنگ زد و گفت: « هرچه را می خواهید توضیح دهید. ما شرایط را درک نمی کنیم. » و نیمار هم به ما اجازه داد تا توضیحات لازم را ارائه کنیم. باز هم تاکید می کنم، خرید نیمار برای ما ۵۷.۱ میلیون یورو تمام شد.

*والدس: آیا برای ماندن والدس در بارسا با اوصحبت کرده ام؟ نه. تصمیم داریم بازی بزرگداشت شایسته ای برای ویکور بگیریم. اگر در بازی با اتلتیکو، آخرین بازی مان در لالیگا شد که چه بهتر و درغیر این صورت یک مراسم دیگر ترتیب خواهیم داد.