~~

به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس کریستیانو رونالدو بازیکن تاثیرگذار تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از درخشش در بازی مقابل لاس پالماس گفت: از این که برای تیم خود گل زده‌ام بسیار خوشحالم، این وظیفه من است و برای همین از رئال مادرید پول گرفته‌ام، برای همین مردم مرا دوست دارند و برای همین زندگی می‌کنم، من مثل خیلی از بازیکنان خوب دنیا که بسیار فروتن و متواضع هستند، اهل کار گروهی نیستم و اگر این یک نقطه ضعف است برایم مهم نیست، من تشنه گلزنی هستم  اگر یک ردصد احتمال گلزنی برایم باشد هرگز آن فرصت را به بازیکن کناری خود نخواهم داد.

رونالدو افزود: در جایی رشد کرده‌ام که گری نویل و اسکولز داشته و زیر نظر مردی به نام فرگوسن با فوتبال آشنا شده‌ام، شاگرد فرگوسن نمی‌تواند متواضع باشد، من تشنه گلزنی هستم. من از این که دشمنانم زیاد شوند لذت می‌برم و هر روز بیشتر مطمئن می‌شوم که راه را درست می‌روم و دلیلی ندارد وقتی کار خوبی انجام می‌دهم چندین عکاس و خبرنگار را با خود همراه کنم. از تبلیغات و برقراری رابطه با خبرنگاران متنفرم اما برای همه احترام قایلم.

کریس درباره مقایسه خود با مسی گفت: از این کار خسته شده‌ام، خیلی مضحک است، بیش از 5 سال است که شاید هر هفته یک متن درباره مقایسه خود با مسی می‌خوانم و این در حالیست که من حتی اگر بخواهم مثل مسی باشم، نخواهم توانست. مسی عاشق مشارکت در تیم است و من از این کار فراری هستم، من تشنه گلزنی هستم و مسی تشنه زیبا بازی کردن، مسی فوق العاده است اما در دنیای خودش و من هم سعی می‌کنم در دنیای خودم بهترین باشم.