به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم فوتبال رئال مادرید در حساسترین دیدار هفته هفدهم لالیگای اسپانیا امشب (یکشنبه) در حضور 54 هزار و 800 تماشاگر ورزشگاه مستایا مقابل والنسیا که به خفاش ها شهرت دارد متحمل شکست 2 بر یک شد تا روند پیروزی های متوالی خود را پایان یافته ببیند.


در این دیدار کریستیانو رونالدو در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی کهکشانی‌ها را پیش انداخت و تعداد گلهایش را به عدد 26 رساند، اما آنتونیو باراگان در دقیقه 52 کار را برای والنسیا به تساوی کشاند و در دقیقه 65 نیز نیکلاس اوتامندی میزبان را پیش انداخت.
 
این نتیجه تا پایان پا برجا ماند تا نوار پیروزی‌های متوالی رئال مادرید که شمار آنها به 22 رسیده بود قطع شود و کهکشانی‌ها فرصت کسب رکورد بیشترین پیروزی متوالی در فوتبال دنیا را از دست بدهند. بيشترين پيروزی متوالی در يک فصل لالیگا متعلق به بارسلونا با 16 پيروزی در فصل 2010-2011 است. البته رئال مادرید چند وقت پیش از رکورد 16 برد متوالی بارسا در همه رقابتها عبور کرده بود.

والنسیا با حمایت هوادارانش این دیدار را هجومی آغاز کرد اما پس از گذشت پنج دقیقه، رئال مادرید کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت.

در دقیقه 14، آلوارو نگردو توپ را با دست کنترل کرد تا داور بازی به سود رئال خطای پنالتی اعلام کند.

کریستیانو رونالدو مطابق انتظار این ضربه را درون دروازه میزبان جای داد تا بیست و ششمین گل فصل خود در لیگ باشگاه های اسپانیا را جشن بگیرد.

پس از این گل رئال همچنان بازی را در اختیار داشت و تنها فرصت والنسیا برای گلزنی در دقیقه 45 به دست آمد که شوت «دیه گو آلکاسر» به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد تا دروازه کهکشانی ها بسته باقی بماند.

در نیمه دوم والنسیا کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 توسط آنتونیو باراگان به گل تساوی دست یافت.

حملات تیم میزبان ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 65، نیکولاس اوتامندی با ضربه سر مهار نشدنی گل دوم را وارد دروازه میهمان کرد.

باریکنان رئال مادرید برای جبران نتیجه حملات معتددی را طراحی کرده اما در رسیدن به گل ناکام ماندند و در نهایت متحمل شکست 2 بر یک شدند تا 39 امتیازی باقی بمانند و والنسیا نیز با 34 امتیاز به رتبه چهارم صعود کرد.

رئال مادرید پیش از این 12 پیروزی متوالی را در لالیگا کسب کرده بود و آخرین بار در هفته سوم مغلوب اتلتیکومادرید شد.

در ادامه هفته هفدهم لیگ باشگاه های اسپانیا از ساعاتی دیگر بارسلونا در زمین سوسیداد به میدان خواهد رفت.