به گزارش پارس به نقل از فارس غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه‌ای که با وزیر ورزش داشتیم، گودرزی دستور پیگیری اتفاقات بازی را صادر کرد و ‌به کفاشیان دستور داد تا عوامل ‌شایعه‌ساز را شناسایی و همراه با داور بازی، با آنها برخورد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به دو دلیل امکان تکرار بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت تهران ممکن نیست، گفت: اول اینکه این امر خلاف قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و به هیچ عنوان میسر نیست و‌ دوم اینکه در تکرار بازی احتمال پیروزی نفت تهران نیز وجود دارد،در آن صورت سهمیه تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا از دست می‌رود.

کریمیان با بیان اینکه مردم آذربایجان از اتفاقات آخر بازی بسیار دل‌آزرده ‌هستند، تصریح کرد:‌ به شدت پیگیر این پرونده هستم و اگر بخواهند در این خصوص ‌کوتاهی کنند، حقایق را بیان خواهم کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی به عملکرد تونی نیز نقد داشت‌ و عنوان کرد: از وی که یک مربی بین‌المللی بوده و سابقه کار در باشگاه‌های اروپا را هم دارد‌، بعید بود که نتیجه بازی اصفهان را با ایماء و اشاره قبول کند.

کریمیان ادامه داد: من فرد فنی در فوتبال نیستم اما می‌دانستم که تراکتورسازی در 15 دقیقه پایانی باید عقب کشیده و بازی را اداره می‌کرد، باید بیشتر روی زمین خود تجمع کرده و از داشته‌هایش حفاظت می‌کرد.

وی در مورد اتفاقات اخیر ورزشگاه یادگار امام خاطرنشان کرد: عده‌ای هستند که نه برای آنها تیم تراکتورسازی مهم است و نه مردم آذربایحان بلکه آنان قصد به انحراف کشیدن این مسئله را داشتند ضمن اینکه باید اعلام کنم تمام تبلیغات این افراد 60 نفری بود که در میدان ساعت جمع شده بودند.
کریمیان در مورد خبری که فردی با نام «م‌.‌م» به عنوان متهم اصلی اتفاقات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز معرفی شده است، گفت: هنوز در این مورد به نتیجه لازم نرسیده و مسئولان در حال تحقیق بوده و ‌پرونده ‌در حال بررسی است.