~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس  محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست دو بر یک سیاه‌جامگان مقابل سایپا اظهار داشت: بازیکنان ما در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و مستحق شکست نبودیم. روی 2 اشتباه فردی سایپا به گل رسید. بازیکنان ما فرصت‌های زیادی را از دست دادند. به هر حال قانون فوتبال اینگونه است که اگر گل نزنی گل می‌خوری.

وی در مورد اینکه فرهاد کاظمی نتوانسته نتیجه بگیرد، گفت: شک نکنید که کاظمی با سیاه‌جامگان نتیجه خواهد گرفت. اخلاق من اینگونه نیست که با 2-3 شکست دست به تغییر بزنم. در ابتدای فصل هم ناخواسته تغییراتی در تیم دادیم. هنگامی که خطیبی رفت مجبور شدیم که سرمربی دیگری را برای تیم انتخاب کنیم وگرنه به هیچ عنوان در ذات من نیست به سرعت مربی را تغییر دهم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان یادآور شد: کارنامه فرهاد کاظمی برای همه مشخص است. او دلش بیشتر از من برای سیاه‌جامگان می‌سوزد و مطمئن باشید که نتیجه خواهد گرفت.  تیم را در آینده تقویت می‌کنیم و مطمئن باشید ناراحتی هواداران برطرف می‌شود. ما طبق برنامه خود امسال را تثبیت در لیگ مدنظر داشتیم که اگر در رتبه سیزدهم هم قرار بگیریم به هدف خود رسیده‌ایم. حالا در ادامه سازوکارهای مناسب‌ را فراهم می‌کنیم تا با کاظمی به جایگاه اصلی تیم برسیم. شک نکنید که ما با فرهاد کاظمی تا قهرمانی پیش می‌رویم.

عباسی در مورد وضعیت محسن فروزان گفت: امروز با فروزان صحبت خواهم کرد. او دیگر در تفکرات کاظمی جایی ندارد. سرمربی تیم هم او را در اختیار باشگاه قرار داده حالا باید با او صحبت کنیم و ببینیم شرایط چگونه است.

وی در مورد اینکه آیا به دنبال این هستند که به صورت توافقی از تیم جدا شوند، یادآور شد: بله ما مشکلی با فروزان نداشتیم. البته کاظمی هم با او مشکلی نداشت اما اعلام کرد با تفکرات او جایی ندارد. حالا هم با او جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا به صورت توافقی قطع همکاری کنیم.