به گزارش پارس ، محمد پنجعلی در گفت وگو با فارس ابتدا در خصوص اتفاقاتی که در مورد دهنوی و مدیر برنامه های او با پرسپولیس و سپاهان پیش آمده، گفت: اولا باید این را بگویم زمانی که ما بازی می کردیم واژه مدیر برنامه اصلا معنی نداشت و واقعا نمی دانم این موضوع یعنی چه. همه چیز پای غیرت و تعصب فرد بود. هر بازیکنی عاشق هر تیمی بود قراردادی امضا می کرد و پایبند قراردادش بود اما متاسفانه الان کارهای عجیب و غریب مثلا امضای قرارداد با دو باشگاه باب شده است.

وی افزود: این موضوع غیر حرفه ای است و به نظرم به ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس بی احترامی شده است. این بازیکن حتی در خصوص استقلال نیز این رفتارها را که دور از اخلاق حرفه ای است، داشته است.

پنجعلی ادامه داد: ما باید با اینگونه رفتارهای غیر ورزشی که متاسفانه سپاهان و پرسپولیس را به جان هم انداخته برخورد جدی کنیم. در فوتبال الان بازارگرمی متاسفانه مد شده و به نظرم باید از اینگونه افراد شکایت شود و با این طرز تفکرها برخورد و حتی جرایم سنگینی در نظر بگیریم. یک مدیر برنامه نمی تواند با احساسات ۳۰ میلیون هوادار برخورد کند و قطعا هواداران با قداست پرسپولیس خواهان برخورد با این بازیکن هستند. البته این را بگویم پوشیدن پیراهن پرسپولیس هم به این راحتی ها نیست.

مدیر پرسپولیس در پاسخ سؤالی که با توجه به مستندات باشگاه فکر می کنید رای نهایی چیست، گفت: ما فقط از قانون می خواهیم که برخورد کند. چیزی نیست که به نفع ما و یا به ضرر ما باشد. اجرای دقیق قانون برای این تخلف را می خواهیم. مطمئن باشید اگر برخورد نشود باز هم سایرین همرنگ این جماعت خواهند شد. باید کاری کنیم که الگویی شود که دیگران به خود اجازه این کار را ندهند.

پنجعلی در پایان در پاسخ سؤالی که اگر دهنوی بیاید، او را می بخشید یا خیر، گفت: دهنوی باید از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند و سپس تصمیم می گیریم در آینده به ما کمک خواهد کرد یا خیر آن هم با نظر دایی. فقط امیدوارم همین الان جلوی این کار را بگیرند.