به گزارش پارس به نقل از فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 16 و 55 دقیقه آغاز شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.


* امروز مهدی جعفرپور، ژوزه تادو و محسن بنگر در ساعت 10 صبح به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند تا تمریناتشان را زیر نظر تی‌هومیر برگزار کنند. مربی بدنساز پرسپولیس امروز برنامه‌های بازیکنان را به آنها داد و محسن بنگر هم به کار با وزنه پرداخت.

* تمرین عصر امروز پرسپولیس با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ برای بازیکنان آغاز شد. این مربی کروات دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و سپس سرخپوشان آماده تمرین شدند.

* بازیکنان ابتدا با حرکات کششی و نرمشی بدن‌هایشان را گرم کردند سپس بدون دویدن شروع به انجام تمریناتی که کادر فنی برایشان در نظر گرفته بود پرداختند.

* از ابتدای تمرین دروازه‌بانان پرسپولیس زیر نظر پانادیچ مربی خود به تمرین پرداختند.

* محسن بنگر عصر امروز به درفشی‌فر آمد و در سالن کلینیک فیزیوتراپی محل تمرین پرسپولیس به مداوای پای مصدومش پرداخت. او سپس در کنار محمود خردبین تمرین را از روی نیمکت تماشا کرد.

* بازیکنان در ادامه تمرین به دو تیم سفید و نارنجی تقسیم شدند و ادامه تمرین در دو قسمت برگزار شد.

* مسعود همامی، پیام صادقیان و میثم حسینی غایبان امروز تمرین سرخپوشان بودند. پیام صادقیان که از پرسپولیس کنار گذاشته شد، میثم حسینی بعد از یک روز حضور در تمرین دیگر در تمرینات حاضر نشد و دلیل غیبت مسعود همامی هم مشخص نبود.

* حمیدرضا علی‌عسگری که بعد از بازی با سایپا به دلیل مصدومیت نتوانسته بود با تیم تمرین کند امروز دقایقی دور زمین به نرم‌دوی پرداخت.

* انجام کارهای تاکتیکی و رسیدن به دروازه حریف، زدن گل و تمرین گلزنی و سانتر از جناحین بخشی از تمرینات امروز پرسپولیسی‌ها بود.

* حدود 40 هوادار پرسپولیسی در درفشی‌فر حاضر بودند و در سکوت کامل تمرین امروز سرخپوشان را تماشا کرد.

* پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس به دو دروازه‌بان حاضر در تمرین امروز نحوه صحیح جایگیری و خروج از دروازه را نشان داد.

* در زمانی که سرخپوشان تمرین گلزنی می‌کردند برانکو بارها به بازیکنان توصیه می‌کرد که در چارچوب‌شناسی دقت بیشتری داشته باشند.

* از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان حراست ورزشگاه درفشی‌فر عنوان شد که از این پس هیچ فردی به جز بازیکنان و مربیان حق حضور در محوطه پارکینگ ورزشگاه درفشی‌فر را ندارند.

* در قسمت دیگری از تمرین برانکو با بازیکنان تمرین دفاع کردن و رسیدن به دروازه حریف را کار کردند که این تمرین در دو گروه و زیر نظر همه مربیان پرسپولیس برگزار شد.

* مدافع پرحاشیه تیم فوتبال پرسپولیس که دیروز از سوی کمیته اخلاق به 9 ماه محرومیت از حضور در فوتبال محکوم شده بود امروز همانند روزهای گذشته با پرسپولیس تمرین کرد.

* از نکات جالب توجه تمرین سرخپوشان متنوع بوده تمریناتی است که برانکو برای بازیکنان در نظر می‌گرفت به طوری که سرخپوشان هر روز تمرینات جدید و متنوعی انجام می‌دهند.

* تی‌هومیر مربی بدنساز تیم پرسپولیس امروز خودش دقایقی دور زمین دوید تا او هم در این ورزشگاه تمرین کرده باشد.

* با توجه به اینکه امروز قرار بود پاکت‌های متقاضیان خرید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سازمان خصوصی‌سازی باز شود بازیکنان و هواداران با دیدن خبرنگاران از آنها اطلاعاتی در این باره می‌خواستند.

* بخش دیگری از تمرینی که برانکو برای بازیکنان در نظر گرفته بود دفع توپ توسط مدافعان و پایه‌ریزی حمله توسط مهاجمان بود.

* در حالی که بازیکنان پرسپولیس امروز با دو رنگ سفید و نارنجی تمرین می‌کردند اما فرناندو گابریل بازیکن برزیلی تیم پرسپولیس با لباس های قرمزرنگ در تمرین حاضر بود.