~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس  علی حنطه در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان، در نشست خبری گفت: بازی امروز مرگ و زندگی بود. در دو بازی قبل به خاطر کمبود وقت نتوانستیم تفکرات خود را به تیم وارد کنیم. در این بازی با توجه به 3 جلسه تمرین که داشتیم توانستیم گوشه‌ای از تفکرات خود را به تیم تزریق کنیم. با وجود غیبت تعدادی از بازیکنان خود کارمان را با نفرات جوان دنبال کردیم.

وی افزود: در نیمه اول سپاهان از ما بهتر بود اما در نیمه دوم با تغییر تاکتیک توانستیم به موقعیت‌های زیادی دست پیدا کنیم یک موقعیت دقیقه 88 بود که اگر بازیکن جوان ما دقت می‌کرد می‌توانستیم برنده شویم خدا را شکر مقابل این تیم میلیاردی یک امتیاز گرفتیم و تیم را از بحران خارج کردیم. در این مدت همه دست به دست هم دادند تا تیم از این شرایط خارج شوند. امیدوارم در 20 روز آینده با توجه به اردو و 30 جلسه تمرینی که در نظر گرفتیم تیم را استقلال اهواز واقعی کنیم. استقلال اهواز واقعی را مقابل پرسپولیس خواهید دید.

سرمربی استقلال اهواز در مورد اینکه مکان اردوی تیمش در کجا است، خاطرنشان کرد: چون 4 بازی بعدی ما مقابل حریفانی است که در شهرهای سردسیر کار می‌کنند تلاش می‌کنیم اردوی در شهر سردسیر داشته باشیم احتمال زیاد در مشهد اردو خواهیم زد.

وی در مورد مشکلات استقلال اهواز گفت: تیم را خودم نبستم و به مربی بعدی ایرادی نمی‌گیرم چرا که تیم در یک روز بسته شده است. تیم ضعف‌های زیادی دارد. اگر بتوانیم تیم را جلو بکشانیم و خود را به رده دوازدهم برسانیم مطمئن باشید که تیم را در لیگ حفظ خواهیم کرد البته باید در نیم فصل بازیکن جذب کنیم و به جذب 6 بازیکن نیاز داریم.

حنطه درمورد اینکه پیش از این سابقه انداختن تیم راهیان کرمانشاه به رده پائین تر را داشته است، اظهار داشت: راهیان کرمانشاه را حفظ می‌کردم. به یکباره اتکا گلستان در مسابقات شرکت نکرد. ما 22 امتیاز داشتیم شهرداری هم 22 امتیاز بود. اگر 3 امتیاز بازی با اتکا را می‌گرفتیم به رده هفتم جدول می‌رسیدیم اما این اتفاق نیفتد.

وی در مورد اینکه آیا بازیکن برای حضور در استقلال اهواز مدنظرشان قرار گرفته است، تصریح کرد: یک بازیکن 25 ساله برزیلی مدنظر ما است فیلم این بازیکن را دیدیم او قد بلند است و گلزنی را بلد است.

سرمربی استقلال اهواز در ادامه در مورد اینکه آیا این بازیکنانی که مدنظر او هستند کیفیت خوبی دارند یا خریدهای ضعیفی از آب در می‌آیند، گفت: همه من را می شناسند با بازیکنان مشروط قرارداد می‌بندم قرارداد او مشروط به اجرای خواسته‌های ما است. اگر به کارنامه 14 ساله من نگاه کنید می‌بینید نفراتی که جذب می کنیم قراردادشان مشروط است. با یک بازیکن ایرانی که گلزن لیگ یک هم هست صحبت کردیم. ما می‌خواهیم مشکل گلزنی را حل کنیم. محمد غلامی نشان داد که می توانیم هنوز به او امید داشته باشیم.

وی در مورد اینکه از حضور در استقلال اهواز چه هدفی دارد، عنوان کرد: خوزستان را دوست دارم. همچنین به استقلال علاقه دارم و ذاتا آبی هستم. وقتی با من صحبت کردند گفتم اگر مسائل مالی حل شود با توجه به تجربه‌ای که در لیگ دسته اول و لیگ برتر دارم اگر چند بازیکن جذب شود می توان تیم را نگه داشت. حدود 10 روز آمدم و 3 بازی انجام دادیم. در بازی اول تیمی را تحویل گرفتم که بازیکنان له شده بودند. البته این به خاطر مشکلات بود نه کادرفنی قبلی. بازی امروز گوشه‌ای از مسابقات آینده استقلال اهواز خواهد بود. اگر بتوانیم از هر 3 بازی 4 امتیاز بگیریم این تیم حفظ می‌شود.

حنطه در ادامه تأکید کرد: بهترین بازیکنان لیگ دسته اول را می‌خواهم. اگر بازیکنی در خوزستان باشد هم جذب خواهیم کرد. مطمئن باشید در آینده بازیکنانی که جذب می‌شوند نفراتی هستند که هیچکس پشت سر آنها نیست خیلی از چیزها را نباید بگویم اجازه بدهید این مسئله جزو اسرار باشگاه باشد. بازیکنانی را جذب خواهیم کرد که در قواره این تیم باشند.