به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس استقلال که در هفته هشتم لیگ برتر با تیم پدیده مشهد دیدار می‌کند تمرینات آماده‌سازی خود را امروز هم دنبال کرد. آبی‌پوشان از ساعت 12 در ورزشگاه آزادی یک جلسه تمرین کردند.

* میلاد فخرالدینی که امروز در محل تمرین استقلال حاضر شده بود در همان ابتدای کار با پزشک تیم صحبت کرد و به دلیل مصدومیتی که برایش به وجود آمده با نظر پزشک به رختکن رفت و امروز در تمرین شرکت نکرد.

* وقتی فخرالدینی در حال ترک زمین و رفتن به سمت رختکن بود پرویز مظلومی سرمربی استقلال او را صدا کرد و دلیل رفتنش را پرسید که فخرالدینی اعلام کرد.

* منصور پورحیدری که چند روز در تمرین استقلال غایب بود امروز به محل تمرین بازگشت.

* ادموند اختر پیشکسوت استقلال امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. او مدیربرنامه های مگویان هم هست.

* محسن کریمی که مدتی به دلیل مصدومیت در تمرینات استقلال غایب بود از امروز در محل تمرین این تیم حاضر شد. کریمی به دویدن کنار زمین به تمرینات اختصاصی خود ادامه داد. محسن کریمی پس از یک ساعت از گذشت تمرین به رختکن رفت. تعدادی از همشهریان کریمی هم امروز بنری را با خود به محل تمرین آورده بودند که روی آن نوشته شده بود « کریمی افتخار کیاسر»

* هرایر مگویان که در انجام کارهای استقامتی کنار بازیکنان بود پس از اینکه تمرینات تاکتیکی تیم آغاز شد به دلیل مصدومیتی که دارد به صورت اختصاصی با مربی بدنساز استقلال تمرین کرد.

* جاسم کرار که همچنان در عراق به سر می‌برد در تمرینات استقلال غایب است. او قرار است امشب به تهران بازگردد.

* بازیکنان استقلال در نیم ساعت اول تمرین به انجام کارهای بدنی و استقامتی پرداختند سپس بازیکنان به دادن پاس‌های یک ضرب و دو ضرب و پاس در حال حرکت مشغول شدند.

* آیتم سوم تمرین استقلال به انجام کارهای تاکتیکی استقلال داشت در این بخش از تمرین بازیکنان به 4 دسته تقسیم شدند که دو دسته مدافعان و دو دسته را مهاجمان تشکیل می‌دادند. در این حین مدافعان مشغول دفاع از دروازه و مهاجمان به انجام حمله و زدن گل می‌پرداختند. در این بخش از تمرین کار زیر نظر مربیان انجام می‌شود و پرویز مظلومی بیشتر نقش نظارت‌کننده را داشت.

* حدود 10 هوادار تمرین استقلال را نظاره می‌کنند که در این بین یک هوادار بود که از شهر کنگان به تهران آمده بود.

* در تمرین در مورد برگزاری بازی امروز جهت یادبود هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس صحبت می‌شد همچنین هواداران در مورد موضوع مدیرعاملی افشارزاده صحبت می‌کردند.

* مثل چند وقت اخیر فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت، خسرو حیدری، امید ابراهیمی و میثم مجیدی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان، روزبه چشمی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در تمرین امروز غایب بودند.

* تمرین فردای استقلال هم به دلیل بازی تیم ملی مقابل ژاپن ساعت ۱۲ در زمین شماره دو آزادی برگزار می شود که البته از فردا تمرینات تیم پشت درهای بسته است.