به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس الهه عرب‌عامری نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره دیدار دوستانه ملی‌پوشان فوتسال ایران و روسیه گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم یک دیدار دوستانه هم فردا برگزار خواهد شد که روسیه در این دیدار با پوشش بازی می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که مشکل ویزای بانوان برای اعزام به گوآتمالا حل شد یا خیر اظهار داشت: ما کپی پاسپورت‌ها را داده‌‌ایم و به این کشور گفته‌ایم به ما ویزای فرودگاهی بدهند اما هنوز هیچ پاسخی نگرفته‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ایران بجز روسیه با تیم دیگری بازی دوستانه برگزاری نمی‌کند عنوان کرد: ما همان کشوری هستیم که تابستان قبل از مسابقات قهرمانی آسیا می خواستیم دیدار دوستانه داشته باشیم اما هیچ تیمی قبول نکرد با اینکه ازبکستان هم گروه ما بود قبول کردیم به ایران بیاید. کدام تیم از ما خواسته دیدار دوستانه برگزار کند و ما قبول نکرده‌ایم چه کسی بدش می‌آید که با تیم خوبی باز نکند البته روسیه از 5-6 ماه پیش گفته بود به ایران می‌‌آید.

کفاشیان نماینده‌ای در آسیای میانه و روسیه دارد که ارتباطات خوبی با آنها برقرار کرده و ما می توانیم از آن استفاده کنیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره، فوتبال بانوان اظهار داشت: باید برای بزرگسالان هم حرکتی انجام دهیم تا رنکینگ ما پایین نیاید قرار است جشنواره استعدادیابی فوتبال دختران هفته آینده در کردان کرج برگزار شود در این جشنواره 450 بازیکن از 26 تیم حضور دارند همچنین قرار است 16 استعدادیاب تربیت کنیم تا زیر نظر آکادمی دوره ببینند. ما باید یک مربی برای لیگ فوتبال بانوان بگذاریم تا مسابقات را رصد کند.