به گزارش پارس به نقل از کاپ رییس کمیته فنی فوتسال گفت: کمیته فوتسال باید گزینه های خودش را به کمیته فنی معرفی کند و بعد از بررسی یک نفر انتخاب شده و به هیات رییسه فدراسیون فوتبال معرفی شود.

 عباس ترابیان در گفت و گو با رادیو جوان درباره وضعیت سرمربیگری تیم ملی فوتسال اظهار داشت: متاسفانه دوستان ما اصلا به فکر فوتسال ایران نیستند و از نوع برنامه ریزی شان چنین مساله ای مشخص است. تیم ملی فوتسال هرچه سریعتر باید سرمربی پیدا کند و برنامه داشته باشد تا بتواند با قدرت در مسابقات آینده شرکت کند. این معضل باید هرچه سریعتر رفع شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته فوتسال همچنان منتظر پاسخ خسوس کاندلاس است، بیان داشت: خیر، خسوس دو بار به ما جواب رد داده است و دیگر در شان کشورمان به عنوان یک قطب فوتسال نیست که بخواهیم به این مربی اسپانیایی التماس کنیم. این کار توهین به مربیان داخلی است. 
رییس کمیته فنی فوتسال ادامه داد: بر اساس ماده 43 اساسنامه فدراسیون کمیته فوتسال باید گزینه های خودش را به کمیته فنی معرفی کند و بعد از بررسی یک نفر انتخاب شده و به هیات رییسه فدراسیون فوتبال معرفی شود. بعد از تایید هیات رییسه نام سرمربی تیم ملی رسمیت پیدا می کند.
ترابیان درباره اینکه وحید شمسایی به عنوان سرمربی انتخاب شد اما کفاشیان نپذیرفت، تصریح کرد: من خودم هم تمایل به این کار نداشتم که شمسایی به صورت موقت هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد. او در زمان بازیگری خود افتخارات زیادی داشته و قطعا در دوران مربیگری نیز می تواند روزهای خوبی را سپری کند. پس صحیح نیست به شکل موقت او را بیاوریم و بسوزانیم. 
وی در پایان درباره شرایط ایران برای میزبانی مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا افزود: ما جلسه ای در تهران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان و همچنین رییس هیات فوتبال این استان داشتیم. در این جلسه رییس شرکت توسعه نیز حضور داشت و درباره سالن 25 آبان صحبت هایی انجام دادیم. قرار بر این شد تا بودجه ویژه ای تخصیص داده شودتا میزبانی آبرومند داشته باشیم. سرمایش سالن کمی مشکل داشت، مسائل الکتریکی و مشکل آسانسور سالن هم وجود دارد که برطرف می شود. از سوی دیگر قرار است فردا نمایندگان AFC به ایران بیایند تا آخرین بازدید را داشته باشند.