به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس فراز کمالوند در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و گسترش فولاد به علت حضور در تمرین تیمش حاضر نشد و به جای او بهمن خداکرم مربی گسترش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

خداکرم در این نشست اظهار داشت: راه‌آهن در برخی نقاط زمین از ویژگی‌های خاصی برخورددار است نسبت به توانایی‌های این تیم شناخت کافی داریم و این کمک می‌کند که از نقاط ضعف تیم استفاده کنیم. امیدوارم با دست پر از تهران برگردیم.

وی یادآور شد: تا امروز در 10 بازی خارج از خانه نتیجه را واگذار نکردیم. امسال یکی از عجیب‌ترین قرعه‌کشی‌های لیگ را دیدیدم و حداقل این مسئله برای تیم ما وجود داشته است. ما دهمین بازی لیگ را در حالی برگزار می‌کنیم که 7 بازی خارج از خانه بوده است. 3 بازی اول لیگ ما خارج از خانه بوده که این موضوع برای ما سخت بود.

خداکرم در مورد اینکه برای تساوی به دیدار مقابل راه‌آهن خواهند رفت گفت: مسلما طوری بازی می کنیم که نتیجه را واگذار نکنیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش تاکید کرد: باتیستا محروم است و درویشی هم مصدوم خواهد بود.

مربی گسترش در مورد اینکه چرا در خانه پیروز نشده‌اند گفت: مقابل سیاه جامگان پیروز شدیم و مقابل نفت به تساوی رسیدم و تلاش می‌کنیم در دیدارهای خانگی بازی‌های خوبی انجام دهیم.