به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس علی دایی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های صبا و فولاد اظهار داشت: دستمان بسته است اما سعی ما این است که با نتیجه خوبی زمین را ترک کنیم. ماچادو هم متاسفانه دستش شکسته است اما خودش دوست دارد بازی کند با ما تمرین کرده است. بازیکن حرفه‌ای است که الگوی مناسبی برای تمام فوتبالیست‌های ما باید باشد چرا که در این شرایط سخت اعلام آمادگی کرده و مطمئنا از او استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه و حضور در مراسم عزاداری تاکید کرد: باشگاه باید برنامه‌ریزی کند ما نمی‌خواهیم از این مراسم و این موارد سو استفاده کنیم. به خاطر دل خودمان عزادارانی می‌کنیم شاید حضور من در این مراسم باعث شود که جوانان بیایند. دوست ندارم از این مسئله برای فوتبال استفاده کنم همه چیز سر جایش خودش است. تماشاگران را با برنامه باید به ورزشگاه بیاوریم. در بازی سپاهان کمی تماشاگران نشان دادند که تیمشان را دوست دارند.

وی در مورد بازی مقابل فولاد گفت: بازی سخت و خطرناکی مقابل فولاد داریم این تیم نباید در چنین جایگاهی قرار می‌گرفت. حریف هم برای کسب امتیاز وارد زمین خواهد شد اما ما نباید امتیاز از دست بدهیم.

وی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس و حرف و حدیث‌های پس از آن تاکید کرد: حرف حق را همیشه می‌گویم. به کسانی که مثلا تیمشان را دوست دارند و کورکورانه مسائلی را مطرح می‌کنند کاری ندارم. دوست دارم با تمام عشق و علاقه ام برای تیمم کار کنم. مثل اینکه باید طوری تیم را ارنج می کردیم که پرسپولیس 10 گل می زد و آن موقع باغیرت می شدیم. غیرت را ما نشان دادیم که در آن شرایط بازی کردیم. هر کسی که فوتبال بفهمد خطاها را متوجه می شد.

سرمربی صبا یادآور شد: خنده دار است که بازیکن خارجی پرسپولیس بنگستون با دست توپ را زد و کمک داور گفت که الان قانون جدید آمده که این ها را کارت نمی دهند. گفتم حتما ما در فوتبال نبودیم. مگر می‌شود بازیکنی آبشار بزند کارت نگیرد. از شخص دیگری پرسیدم او گفت قانون جدید نیامده است. خیلی اتفاقات رخ داده که نمی توانیم صحبت کنیم. در آینده هم خیلی چیزها روشن می شود. باید در زمین حقمان را بگیریم. اگر در ضد حملات گل دوم را می زدیم کار به اینجاها کشیده نمی شد. سعی می کنیم در شرایط نرمال فوتبالی امتیاز بگیریم.

سرمربی صبا در خصوص همراهی بازیکنان محروم گفت: به نظرم لازم است که همراهشان باشد. دهنوی وقتی محروم است باید در خانه بخوابد؟! خیر این گونه نیست چون ما بازی حساسی در تهران داریم. بازیکن محروم باید در خانه استراحت کند؟ باید او فشار بیشتری را بیاورد. اگر تمرین نکند آمادگی خود را از دست می‌دهد.

وی در مورد اینکه کریم اسلامی موقعیت خوبی را در دیدار مقابل پرسپولیس از دست داد گفت: بازیکن خوبی است من هم در اوج آمادگی شاید برخی توپ‌ها را گل نمی‌کردم. اگر خوش شانس بودیم قبل از آن هم می توانستیم به گل برسیم. اگر توپ ها به گل تبدیل می‌شد شرایط فرق می‌کرد.