به گزارش پارس به نقل ازایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر راه آهن، این بازی را سخت و دشوار و در عین حال قابل پیش بینی توصیف کرد و گفت: راه آهن هفته ی گذشته به نفت باخته بود و من این تیم را کاملا آنالیز کرده بودم. بازیکنام آن چه را که خواستم در زمین انجام دادند. در مجموع در دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و بازی مان کاملا حساب شده و منطقی بود.

وی ادامه داد: راه آهن پس از دریافت گل احساسی بازی کرد و من در این شرایط می دانم که تیمم بدون اشتباه عمل می کند و می تواند زیر فشار حریف بر بازی مسلط شود و اجازه ندهد که حریف از موقعیت هایش استفاده کند.

سرمربی فولاد در ادامه نتیجه ی این بازی را برای تیمش عالی دانست و گفت: وقتی همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود نتیجه هم خوب می شود. امشب راه آهن دنبال جبران شکست هفته پیشش بود و ما هم می خواستیم روند پیروزی هایمان را ادامه دهیم. راه آهن تیم خوب و توانمندی است که کادر فنی خوبی دارد ولی در نهایت تلاش مضاعف بازیکنان ما در در دویدن و جنگیدن به پیروزی ما منجر شد.

وی ادامه داد: بازی بهتری نسبت به هفته های قبل انجام دادیم و سه امتیاز را مال خود کردیم. به هواداران تیم و مردم خوزستان تبریک می گویم و امیدوارم این روند را در هفته های آینده ادامه دهیم. البته شاید آن چه که اکنون هستیم ایده آل مورد نظر من نباشد اما از نتیجه راضی هستم.

فرکی در پایان، نظرش را درباره ی صحت و سقم پنالتی که داور به سود تیمش گرفت این گونه بیان کرد: قضاوت در این مورد را به عهده کارشناسان می گذارم اما اگر فیلم این صحنه را دوباره ببینم می توانم درباره اش نظر بدهم.