به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس پنجمین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نشسته برای آمادگی حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو از فردا به میزبانی باشگاه ثامن الحجج (ع) در مشهد آغاز می‌شود و تمرینات ملی‌پوشان تا 11 آبان ماه در جریان خواهد بود.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با اعلام این خبر گفت: تا مرحله پیشین، اردوهای تیم ملی در قالب دو گروه الف و ب برگزار می‌شد. در این مرحله این دو گروه ادغام شده‌اند و به جهت ایجاد رقابت بیشتر، تمرینات آنها به صورت همزمان و در قالب یک گروه انجام می‌شود که میزبانی این مرحله از تمرینات بر عهده باشگاه ثامن‌الحجج است و تمرینات در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: علیرضا معمری، بهمن تاروردی‌زاده، حسن محمدی و حسن بخشعلی‌پور به عنوان مربیان تیم ملی در تمرینات این مرحله هدایت ملی‌پوشان را بر عهده دارند. محمد صفری به عنوان فیزیوتراپیست، علیرضا شیروانی و فرشید عاشوری به عنوان سرپرست در کنار ملی‌پوشان حضور خواهند داشت و حجت الاسلام و المسلمین کریمان نیز نماینده فرهنگی این مرحله از تمرینات است.

* اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی حمیدزاده (تهران)، مهرزاد مهروان، ابوالفضل اولیائی (البرز) حسین فرزانه، ابوالفضل محرمخانی ( قزوین)، محمدرضا سبحانی‌نیا (اصفهان)، امیر حسین کفشدار، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری ( مازندران)، عیسی زیراهی، مجتبی حیدری (مرکزی)، میثم علیپور (گیلان)، آرش خرمالی، احمد ایری، سلیم شعاع (گلستان)، رضا خلیل رضائی، ناصر پورحسن (آذربایجان غربی)، سیدحسین حسینی، حسین گلستانی (قم) و مهدی بابادی (خراسان رضوی)