به گزارش پارس امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با تغییر قوانین FIVB شرایط ما بسیار حساس شده است. ما باید لهستان را شکست دهیم. به بازیکنان هم گفتم محکوم به برد در بازی امروز هستیم زیرا تعداد بردهای یک تیم شرایط را برای صعود مشخص می‌کند. البته قرار نبود که تعداد بردهای یک تیم از امتیازهای آن مهم‌تر باشد اما گویا به طور آزمایشی فقط برای لیگ جهانی امسال این قانون لحاظ شده است.

وی با تکذیب هر گونه درگیری و اختلاف در اردوی تیم ملی گفت: من 10 سال است که سرپرست تیم ملی هستم. هیچ گاه این همیت و همدلی بین بازیکنان وجود نداشت. من قویا هر گونه اختلاف و درگیری بین بازیکنان یا کادر فنی را تکذیب می‌کنم. نمی‌دانم چرا برخی به این مسائل می‌پردازند. اما اطمینان می‌دهم که هیچ اختلافی در اردوی تیم ملی نیست.

خوش‌خبر درباره شایعات منتشر شده مبنی بر جدایی فرهاد ظریف از تیم ملی گفت: ظریف قبل از شروع مسابقه‌ها به شدت از ناحیه مچ دست احساس درد می‌کرد. حتی در آمریکا برای او وقت ام آر آی گرفتیم. در جریان مسابقه‌ها هم خودش با درد بازی می‌کرد و شاید همین موضوع باعث شد که نتواند آن ظریف همیشگی باشد. حالا هم به آسیب دیدگی‌اش پرداخته و همچنین از نظر شرایط روحی اعتماد به نفسش را بازیافته است. قرار نبود که کسی جایگزین ظریف باشد اما وقتی در شرایط اضطرار مرندی به زمین آمد عملکرد بسیار خوبی داشت و کواچ متقاعد شد که فعلا از او بهره ببرد. مرندی بازیکن بسیار خوب و باانگیزه‌ای است که در بازی‌های لیگ برتر نیز بسیار قابل قبول کار کرد.

سرپرست تیم ملی تاکید کرد: ظریف از تیم ملی جدا نشده. حتی دیشب شام را با ما صرف کرد. او تمرین‌هایش را با جدیت دنبال می‌کند و قطعا هر وقت کادر فنی تشخیص دهد به ترکیب اصلی بازمی‌گردد. ظریف یکی از بازیکنان بااخلاق تیم ملی است که در سال‌های گذشته همواره برای والیبال ایران زحمت کشیده و نباید با حرف‌های مطرح شده درباره اختلاف و درگیری در تیم ملی، برای او و سایر بازیکنان حاشیه ایجاد کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال همچنین درباره مصدومیت کورک ستاره تیم والیبال لهستان در بازی با ایران گفت: ما زیاد به این موضوع اهمیت نمی‌دهیم زیرا معتقدم که نباید برای ما حضور یک بازیکن در تیم حریف تفاوت داشته باشد. البته کادر فنی تیم ملی برنامه‌هایش را طوری تنظیم کرده که اگر کورک بازی کند یا غایب باشد، تیم ایران به مشکل نخورد. قطعا کورک یکی از موثرترین بازیکنان تیم لهستان است که تا اینجا نقش بسیار زیادی در موفقیت این تیم داشت. البته کادر فنی تیم لهستان و مربیان این تیم سعی می‌کنند تا غیبت کورک را بی‌اهمیت جلوه دهند و بگویند که اساسا دغدغه‌ای از این جهت ندارند اما همین اظهار بی‌تفاوتی آن‌ها نشان می‌دهد که کاملا روی این موضوع حساس هستند. به هر حال ما برای برد بازی می‌کنیم. جای اشتباه نداریم و باید پیروز شویم.