به گزارش پارس ، فرشید عاشوری در گفت وگو با فارس، درباره اردوی تیم ملی والیبال نشسته جوانان گفت: از میان ۴۵ ورزشکاری که در جشنواره استعدادیابی مشهد به اردو دعوت کردیم، ۱۲ بازیکن در اردو مانده اند که تقریباً ترکیب نهایی ما است.

سرپرست تیم ملی والیبال نشسته جوانان ادامه داد: سومین اردو را پشت سر می گذاریم و اردوی چهارم و پایانی متصل به اعزام است. شهرهای زیادی تقاضای میزبانی را داده اند که اگر فدراسیون موافقت کند در یکی از شهرهای متقاضی اردوی پایانی را برگزار می کنیم.

وی تصریح کرد: شناخت دقیقی از حریفان نداریم، اما مطمئناً تیم های مدعی و مطرحی برای کسب نتیجه در این مسابقات به میدان خواهند آمد. در والیبال نشسته همواره ما از قدرت های برتر جهان بوده ایم. تیم جوانان پشتوانه خوبی برای تیم ملی در پارالمپیک برزیل است که امیدواریم قهرمانی در پارالمپیک را در برزیل پس بگیریم.

عاشوری خاطرنشان کرد: قرار است مسابقات جهانی هم برگزار شود که اگر برگزار شد ما هم شرکت می کنیم. هدف کوتاه مدت ما حضور در بازی های پاراآسیایی جوانان در مالزی است. البته یک میدان تدارکاتی برون مرزی را هم پیشنهاد کرده ایم که اگر موافقت شود قبل از اعزام به مالزی سفری تدارکاتی را خواهیم داشت. البته چند دیدار تدارکاتی داخلی را در نظر داریم تا کمبود مسابقات برون مرزی را جبران کند.