به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر، گفت: بازی با استقلال یک مسابقه حساس برای هر دو تیم است. دو تیم در بالای جدول هستند و با پیروزی می‌توانیم صدر نشین شویم. استقلال هم به جایگاه خود استحکام می‌بخشد مساوی به درد تیم‌های پائینی ما می‌خورد. با تمرکز بالا به تهران آمدیم می‌خواهیم 3 امتیاز را بگیریم و به جایگاه خود بهبود ببخشیم.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس همیشه قوی هستند و با نبود یکی دو بازیکن لطمه نمی‌خورند ما حریف فردا را تیمی می‌دانیم که خیلی خوب بازی می‌کند. بازیکنان ما سختی دیدار فردا را فهمیدند و به خوبی درک کردند برای 3 امتیاز بازی می‌کنیم شناخت خوبی از حریف داریم. افراد عادی هم به خاطر پخش بازی‌های استقلال و پرسپولیس در هر هفته، از آنها شناخت دارند. بازی مقابل استقلال و پرسپولیس به شکلی است که نیاز به مربی نداریم و بازیکنان آنقدر روحیه دارند که نیازی به مربی ندارند.

ویسی در مورد دیدار با ملوان خاطرنشان کرد:‌ بعد از مدت‌ها تعطیلی به مصاف ملوان رفتیم. دو تیم خوب بازی کردند و شرایط بد نبود. در نهایت بازی مساوی شد.

وی در مورد هجمه علیه داوری، تصریح کرد: این مسئله در فوتبال ما مد شده است. با کوچک ترین اشتباه مربیان مصاحبه‌ می‌کنند تا داور را در بازی بعد تحت تاثییر قرار دهند. این تفکر نادرست است. این هجمه‌های زیاد علیه داوری انسانی نیست. در بازی با سپاهان داور پنالتی ما را نگرفت و باختیم اما هجمه درست نکردیم. پارسال یکبار به داور اعتراض کردم من را 4 بازی محروم کردند اما امسال این شرایط نیست و برخوردی با مربی نمی‌شود اینطور نیست که من به داور اعتراض کنم و محروم شوم اما مربی دیگر چون اسمش بزرگ تر است برخوردی نکنند و با مسئله‌ای روبرو نشود. امیدوارم صبر مربیان بیشتر شود و آنقدر داور را له نکنیم. به خاطر یک خطا در وسط زمین نباید باخت را به داور ربط دارد. داوران اشتباه می‌کنند چرا که انسان هستند. البته نباید اشتباهات فاحش باشد. از فدراسیون و کمیته داوری می‌خواهم با این مسائل برخورد کنند.

ویسی در مورد اینکه آیا مشکل مالی دارند، اظهار داشت: در 3 سال گذشته مشکل مالی نداشتیم حتی یک ریال هم به هتل رستوران یا ... بدهی نداریم. قراردادهایمان پائین است اما برای همین هم طلب نداریم. بودجه در اول فصل مشخص می‌شود و باشگاه در راستای آن حرکت می‌کند هیچ طلبی نداریم و همه چیز در باشگاه ما خوب است.