به گزارش پارس به نقل از فارس، شاگردان امیر قلعه‌نویی که خود را برای بازی حساس هفته نهم لیگ برتر مقابل فولادخوزستان آماده می‌کنند، امروز راس ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه شماره دو آزادی تمرینات آماده‌سازی خود را انجام دادند که گزارش این تمرین به شرح زیر است:


* آرش برهانی تنها بازیکن آبی‌پوشان بود که از زمان دقیق تمرین خبر نداشت از این رو 20 دقیقه دیرتر از دیگران به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی رسید. برهانی به خاطر این تاخیر 20 دقیقه سوای دیگران کنار زمین شروع به دویدن کرد.

* حدود 60 نفر هوادار از تمرین امروز آبی‌‍پوشان دیدن کردند و همین عده معدود در شعارهای خود از امیر قلعه‌نویی و بازیکنان می‌خواستند با پیروزی مقابل فولاد، مجدا صدر جدول را از تیم فوتبال تراکتورسازی پس بگیرند.

* مطابق روزهای گذشته خسرو حیدری، هاشک بیک‌زاده و حنیف عمران‌زاده به علت مصدومیت در زمین تمرین حضور نداشتند. به گفته دکتر نوروزی فردا سه‌شنبه در مورد مصدومیت این بازیکنان باشگاه استقلال به هواداران این تیم گزارش نهایی را می‎‌دهد.

* قبل از شروع تمین، امیر قلعه‌نویی به مدت 5 دقیقه برای بازیکنان صجبت کرد. سرمربی تیم فوتبال استقلال از مهاجمان تیمش درخواست کرد، در بازی مقابل فولاد، فرصت‌شناس باشند تا با کسب این سه امتیاز خانگی مجددا به صدر جدول برگردند. گویا از دست دادن موقعیت‌های فراوان در بازی مقابل نفت تهران موجب دلخوری سرمربی آبی پوشان شده بود.

* جاسم کرار که از ابتدای تمرین به صورت جداگانه خودش را آماده می‌کرد، در یک صحنه ناگهان از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شد که همین موضوع نگرانی کادر فنی استقلال را در پی داشت. پزشک این تیم در پاسخ به سوال خبرنگاران که از وضعیت مصدومیت کرار سوالاتی را مطرح می‌کردند، عنوان داشت باید ابتدا معاینه صورت بگیرد و بعد از آن نظر نهایی را صادر کند.

* رضا رجبی، ملک احمدی و مسعود معینی از تماشاگران ویژه تمرین استقلالی‌ها بودند. در این بین مسعود معینی عنوان کرد برای مشاوره دادن به قلعه‌نویی به تمرین آمده است.

* بازیکنان زیر نظر مهریزی که هم اینک مربی بدنساز استقلال به حساب می آید، کارهای سرعتی و کششی را انجام دادند و پس از انجام این تمرینات در قالب دو تیم قهوه‌ای و آبی رو در روی هم قرار گرفتند. قلعه‌نویی هر 5 دقیقه این فوتبال تمریی را قطع می‌کرد و نکات فنی را به بازیکنانش گوشزد می‌کرد.

* بخش پایانی تمرین استقلال به مرور کارهای ترکیبی، سانتر از جناحین و شوت زنی اختصاص داشت. این تمرین راس ساعت 19:15 دقیقه به پایان رسید.