به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه آیا تساوی مقابل سپاهان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر برای تیم راضی کننده بوده اظهار داشت: اگر بگویم راضی نیستم دروغ گفته‌ام به هر حال با توجه به شرایطی که داشتیم تساوی خوب بود البته باید راه‌های بهتری را پیش بگیریم تا در ادامه بتوانیم موفق تر ظاهر شویم.

وی در مورد فشردگی مسابقات تصریح کرد: ما عملا قبل از بازی با پرسپولیس تمرین تاکتیکی نداشتیم چرا که روز گذشته بازیکنان ریکاوری کردند و امروز هم به علت بارش باران نتوانستیم در زمین چمن تمرین کنیم فردا هم روز قبل از بازی است اما با تمام این شرایط سعی می‌کنیم با قدرت مقابل پرسپولیس حاضر شویم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در خصوص مشکلات مشهدی‌ها برای حضور در ورزشگاه ثامن تاکید کرد: مشکلاتی وجود دارد و باشگاه های مشهدی هم این امکانات را ندارند که در تمام نقاط شهر اتوبوس قرار دهند اما سعی می‌کنیم با کمک شهرداری و شورای شهر برای این بازی شرایط را مهیا کنیم تا هواداران به راحتی به ورزشگاه بیایند.

وی افزود: پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفدارهای خاص خود را دارد اما در مشهد این برگ برنده دست ماست که هواداران طرفدار ابومسلم هستند و به ورزشگاه می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند.

عباسی در مورد اینکه سوشا مکانی احتمال دارد که برای بازی مقابل سیاه جامگان محروم باشد گفت: حیف که او نیست و ای کاش مکانی درون دروازه پرسپولیس قرار می‌گرفت ما از محرومیت او ناراحت هستیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در مورد اینکه گفته می‌شود کارت دائمی فرهاد کاظمی صادر نشده گفت: ما به علت اینکه علیپور حضور نداشت کارت موقت کاظمی را دریافت کردیم اما مشکلی بابت صدور کارت دائمی او وجود ندارد و حتی طبق مکالماتی که با علیپور داشتم او این مسئله را تائید کرده است دیگر این موضوع برای من تمام شده و راجع به آن بحثی نداریم.