~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا محرم نویدکیا در حاشیه بازی سپاهان و سیاه جامگان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: واقعیت این است که برخلاف میل باطنی‌ام به تیم برگشتم و این بازگشت فقط و فقط به خاطر هواداران و بازیکنان تیم به ویژه هادی عقیلی بود که خیلی با من صحبت کردند.

* مشکلاتم با سپاهان پا برجا است

وی افزود: از مسئولان تیم، کارخانه و کادر فنی خواهش می‌کنم اصلاً جلسه‌ای برایم نگذارند که در مورد مسائل و مشکلات به طور شخصی صحبت کنند چون تمام شده و رفته است. من تا وقتی به چیزی ایمان نداشته باشم در موردش بحث نمی‌کنم و مطمئنم آن چیزی که فکر می‌کردم درست بود. اکنون هم اصلاً لازم نیست که چیزی را برای من توجیه کنند که فلان مسئله به خاطر این بوده است، من همه مسائل را در ذهن و قلبم حک کردم و دیگر تمام شده است.

هافبک تیم سپاهان، ادامه داد: فقط آمدم که یک رابطه‌ای بین بازیکنان و هوادارانمان برقرار باشد زیرا حس کردم در این چند وقت رابطه‌ای که باید بین هوادار و بازیکن برقرار باشد وجود نداشت و برای یک مساوی یا شکست خیلی بحث‌ها پیش آمد که خیلی‌ به من برمی‌گشت. این در حالی بود که به عنوان یک بازیکن با مسئولان باشگاه، کارخانه یا کادر فنی مشکلاتی داشتم که همه این‌ها به خودم مربوط بود، ولی حس کردم این مشکلات در حال ضربه زدن به تیم و هواداران است، به خاطر همین باوجود اینکه هیچ کدام از مشکلات حل‌شده نیست و شاید اصلاً هم حل نشود باز هم به تیم برگشتم.

نویدکیا با بیان اینکه هنوز بازیکن این تیم هستم و تمریناتم را آغاز کرده‌ام، تصریح کرد: من تصمیم گرفته‌ بودم بازی نکنم و به همین خاطر هیچ تمرینی هم نداشتم. تمرینانتم را شروع می‌کنم و هر زمان فکر کردند به دردشان می‌خورم به میدان می‌روم.

* به خاطر پول و شهرت هر خفتی را نمی‌پذیرم

نویدکیا در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود او به خاطر نخواستن علی احمدی توسط حسین فرکی از تیم قهر کرده است و چنین رفتاری مناسب نبود، اضافه کرد: شاید خیلی چیزها و مشکلاتی که گفتم اصلاً به بنده به‌عنوان یک بازیکن ارتباطی نداشته باشد، ولی برای من سپاهان واقعاً مثل خانواده‌ام می‌ماند و اگر بحثی می‌شود به خاطر منافع خودم نیست. من اگر با مسئولان کارخانه یا مسئولان باشگاه در مورد مسائلی حرف می‌زنم فقط به خاطر خودم حرف نمی‌زنم زیرا نه احتیاجی به پولش دارم، نه احتیاجی به شهرتش دارم و نه از آن آدم‌هایی هستم که هر خفتی را برای پول و موقعیت قبول می‌کنند. برای من این چیزها اصلاً مهم نیست و فردا اگر به من بگویند نیا، نمی‌آیم.

وی افزود: اگر بحثی با مسئولان داشتم به خاطر دینی بود که به سپاهان داشتم. اکنون هم که حرف می‌زنم به خاطر این است که دیگر همه چیز تمام شود و اگر قبلاً چیزی نمی‌گفتم به خاطر این بود که نمی‌خواستم برای باشگاه یا هواداران مشکلی پیش بیاید. دوست ندارم مشکلاتی که وجود دارد به بیرون درز پیدا کند که البته بعضی از آن‌ها درز پیدا کرد.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بازگو کردن مشکلات نه کمکی به کارخانه می‌کند، نه به باشگاه، نه به تیم و نه به هواداران. بنده یک بازیکن هستم و وظیفه‌ام این است که بازی کنم. تا حالا هم اگر حرفی می‌زدم به خاطر تیم بود و اصلاً احتیاجی نیست من چیزی را شفاف بگویم. فقط می‌توانم بگویم هیچ‌کدام از مشکلاتم حل‌شده نیست و فکر هم نمی‌کنم قابل حل شدن باشد. از حالا به بعد یک بازیکن هستم و فقط باید به تمرین بروم و برگردم.

* جلسه‌ای برای رفع اختلاف‌ها نگذارند

وی در مورد مشکلی که در مورد علی احمدی شنیده می‌شود، خاطرنشان کرد: درست است، من به فرکی گفتم نظرتان چیست که علی را با توجه به شرایط پیش‌آمده نگه داریم که گفتند نظرم منفی است. تمام شد و رفت و اصلاً بحثی در مورد علی احمدی نداشتم و ندارم.

نویدکیا درباره تلفن‌های فرکی، اظهار کرد: فرکی یک‌بار به من زنگ زد که من چون می‌دانستم امکان ندارد فرکی در حین تمرین تلفن بزند و کس دیگری از تلفن ایشان به من زنگ‌زده است پاسخ تلفن را ندادم. همچنین ایشان یک "اس ام اس" به من دادند که در آن نوشته بود "بهتر نیست باهم صحبت کنیم و مثل سال قبل با صحبت مشکلاتمان را حل کنیم و به کارمان ادامه دهیم؟" که پاسخی ندادم.

وی در مورد فروش زمین باغ دریاچه و مشکلات مربوط به آن، گفت: اصلاً در مورد مشکلاتی که وجود دارد دلم نمی‌خواهد حرف بزنم. دوباره از مسئولان‌مان می‌خواهم که اصلاً جلسه‌ای برای توجیه اتفاقات و مشکلات گذشته نگذارند، چون به چیزهایی پایبند هستم فکر می‌کردم بحثی که به باشگاه می‌کنم درست است.

کاپیتان تیم سپاهان، ادامه داد: همه این مسائل به خاطر خودم نیست، چون اگر به فکر خودم بودم، می‌دانستم که اگر با کادر و باشگاه و مسئولان ارتباط خوبی داشته باشم به نفع خودم است و قرارداد بیشتری می‌بندم و پول بیشتری می‌گیرم. همچنین عزت و احترام بیشتری نزد آن‌ها دارم. فکر می‌کنم مشکلاتی که وجود دارد حل‌شدنی نیست و فقط خودم، هواداران و باشگاه را به یک حاشیه بی مورد وارد می‌کنم.

* با تمام وجودم جلوی همه‌چیز می‌ایستم

نویدکیا در پاسخ به انتقاداتی که بابت قهرش از سپاهان در محافل ورزشی گفته می‌شد، تصریح کرد: انتقادات کاملاً درست است و من اصلاً هم ناراحت نمی‌شوم. از من انتقاد می‌شود و من هم قبول دارم، ولی موضوع این است که این همه سال وقتی همیشه گیر بودند. وقتی بازیکن با مربی مشکل داشت، محرم باید برایشان حل می‌کرد. وقتی باشگاه در مسائل مالی مشکل داشت، محرم باید بچه‌ها را کنترل می‌کرد. بین بازیکنان و هواداران مشکل به وجود می‌آمد، محرم باید مشکلات را حل می‌کرد. وقتی پول نداشتند، من باید حل می‌کردم، پاداش دیر و زود می‌شد، من باید حل می‌کردم، هر اتفاقی رخ می‌داد من باید حل می‌کردم. الآن چطور شده است من که این همه سال بازیکنی نبودم که دخالت کنم، شده‌ام بازیکنی که دخالت می‌کند؟ این همه سال من مشکل نبودم، چه شده است که حالا یک‌دفعه تبدیل به مشکل شده‌ام؟

وی خاطرنشان کرد: چرا همین 5 هفته پیش که تیم می‌برد و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتاد من مشکل نبودم، اما با یک مساوی و یک باخت همه چیز سمت من برگشت؟ حاشیه‌ها شروع شد و روزنامه‌ها علیه من نوشتند، من که در خانه نشسته بودم و هیچ مشکلی هم با کسی نداشتم و دلم هم نمی‌خواست مشکلی برای تیم به وجود بیاید و برای همین هم سکوت کرده بودم، چه شده که الآن شده‌ام بازیکنی که در کار باشگاه و کادر فنی دخالت می‌کنم؟ من فقط می‌توانم بگویم که پیش وجدان خودم راحت هستم.

هافبک تیم سپاهان، تصریح کرد: هیچ وقت به خاطر کادر فنی، باشگاه یا کارخانه برای سپاهان فوتبال نکردم. فقط برای اسم سپاهان بازی می‌کنم و اکنون هم به همین منوال است. اسم سپاهان تمام نسل سال‌های این شهر است و نمی‌دانم چگونه حسم را در مورد سپاهان بگویم، فقط می‌گویم فقط به خاطر سپاهان بازی می‌کنم.