~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس پرویز مظلومی در حاشیه تمرین استقلال اظهار داشت: بیشتر از 7-8 بازیکن در تمرین حضور دارند و سایر بازیکنان هم برخی در تیم ملی امید و بزرگسال هستند. کرار رفته است و در رسانه‌ها خواندم که خانه برای او تهیه نشده است. مگویان هم مشکلات مالی دارد که نیامده است.

وی ادامه داد: همه مشکلاتی دارند و خواستار این شده‌اند که فردا جلسه‌ای داشته باشیم تا مشکلات حل شود. ما بازیکنان را از فیلترهای مختلف گذرانده‌ایم. ریوالدو از بازیکنان A برزیل است. پرو پیچ مشکلاتی داشت که دچار مسائل روحی شد مسئله ای که برای بچه او به وجود آمد او را از نظر روحی دچار مشکل کرد.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات استقلال حل شده است ادامه داد: من، صالح و کادرفنی هیچ چیز نگرفتیم می توانیم صبر کنیم اما بازیکن خارجی که برای حل مشکلاتش می آید باید به فکر آنها باشیم. بازیکنان ایرانی هم این گونه است. بازیکنان به عشق هواداران بازی می‌کنند. تمرکز بازیکنان سر مسئله پاس شدن چک بهم ریخته بود. عمده وقت خودم را قبل بازی با راه‌آهن بابت حل شدن این موضوع گذاشتم و خواستم آنها را به مسابقه بازگردانم مسئله هر چه زودتر حل شود بهتر است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود او قهر کرده گفت: بعد بازی نفت و گسترش فشار زیادی روی من بود و استراحت کردم تمرین ریکاوری نیاز به من نبوده است. هیچ وقت با استقلال قهر نخواهم کرد و نمی‌کنم. مشکلم هنوز حل نشده است و دنبال این موضوع نبودم. در استقلال استعفا نمی‌دهم با عشق و علاقه آمده‌ایم. نتیجه گرفتن مستلزم این است که همه همکاری کنند. تیم بیرون زمین بسیار مهم است فکر می‌کنم دوستان هم تلاش می‌کنند که کارها عملی شود. مشکلات مالی در همه جا است بازیکنان هم صبر و تحمل خود را باید مثل من بیشتر کنند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه از کرار حمایت زیادی کرده تصریح کرد: روی او حساب کردیم وگرنه بازیکن دیگری می گرفتیم. اگر او را نمی گرفتیم باید پول کامل سال دوم را به طور کامل می دادیم. او تا حالا با ما همکاری می کند تعهدات را باید انجام دهیم وقتی تعهد را انجام نمی دهیم مسلما او هم این فضا را به وجود می آورد. قرار بوده مسکن بگیرند و سند ماشین را بزنند. کوچکترین بی انضباطی نداشته است. این موارد را باید افراد بدانند. اخلاقش در بازی با راه آهن فرق کرده بود اگر خطا روی او می شد دست بازیکن را می گرفت. اگر به سر مگویان بزنید سرش را بلند نمی کند اما او هم دیگر صبرش به سر آمده است. شاید همین بازیکنانی که آمده‌اند هم دچار مشکل شوند.

وی در مورد بحث ریوالدو و 40 هزار دلار او و اینکه گفته می شود این پول را وی و برادرزاده‌اش برداشته‌اند تاکید کرد: مطمئن باشید اصلا این گونه نیست دوست ندارم وارد این عرصه شوم به هیچ وجه این گونه نیست سندهایی است که پول را به ایجنت خارجی داده اند به من ارتباطی ندارد که بازیکن چقدر می گیرد. شدیدا پیگیر این موضوع هستم. باید این پول بازگردد تا این بازیکن را آزاد کنیم. سندها را به مسئولان نشان دادم.

مظلومی در مورد اینکه بازیکنان کرار را الگو قرار داده‌اند یادآور شد: کرار اگر پولی گرفته مانند بازیکنان بوده و طلب سال قبل بوده است.

وی در مورد هجمه‌هایی که در خصوص داوری روی استقلال است گفت: داور چرا از راه آهن عذرخواهی کرد؟! هم پنالتی راه آهن درست نبود و هم گل ما را نگرفت. باید از ما هم عذرخواهی می کرد. صحنه‌ای مفقود ماند. دروازه‌بان راه‌اهن خطا و پنالتی کرد و حالا در شلوغی داور خطای بازیکن ما را ندیده است. فکر می کنم در آن بازی ما بیشتر متضرر شدیم. نمی دانم چرا این هجمه روی استقلال بوده است.

وی در مورد برنامه استقلال در ادامه تعطیلات گفت: اردوی خارج از تهران راضی نیستم. کرج را می‌خواستم که نتوانستیم. اصلا دوست ندارم به کیش بروم. برنامه تمرینی ریخته شده است و تا روز بازی با پدیده برنامه ریخته شده است.