به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمد غلامی ، در مورد عدم حضورش در تمرینات استقلال اهواز گفت: استقلال اهواز دو ماه قبل چکی به من داد که برگشت خورد. بار دیگر 15 روز قبل چکی به من داده شد که این چک هم برگشت خورد. قرار بود برایم خانه بگیرند که این کار انجام نشد. باشگاه به هیچ کدام از تعهداتی که به ما داد عمل نکرد. اگر مصدوم شوم چه کسی پاسخ خواهد داد به همین خاطر تصمیم گرفتم تا زمانی که پول ندادند و برایم خانه نگرفتند در تمرینات حاضر نشوم. برای موفقیت استقلال اهواز و احیای فوتبال‌مان به این تیم رفتیم ولی متأسفانه مشکلات زیادی وجود دارد.

وی در مورد اینکه این باشگاه در این مدت مدیران زیادی را عوض کرده و آیا می‌دانند با چه کسی در باشگاه طرف است، تصریح کرد:‌خودمان هم نمی‌دانیم با چه کسی طرف هستیم. متأسفانه مشکلات مالی زیادی داریم. 2.5 ماه است هیچ پولی دریافت نکردیم. همین الان شنیدم خبری منتشر شده که چک باشگاه در قبال خرید امتیاز فولاد نوین هم برگشت خورده است. شما ببینید مشکلات چقدر است.

مهاجم استقلال اهواز در مورد اینکه آیا برای بازگشت به تمرینات با او تماس گرفته‌اند، گفت:‌هیچ کسی با من تماس نگرفته است. بنده بازیکن مبتدی نبودم. نفراتی مثل سعید قزل، شاهین مجیدی، فرزاد آشوبی و ... بازیکنان مؤثری در فوتبال ایران بوده و هستند. حتی خاچاطوریان مربی ما هم به خاطر مشکلات مالی از تیم رفت. متأسفانه مشکلات بسیار زیاد است.

وی تأکید کرد: از مسئولان و دست‌اندرکاران فوتبال می‌خواهم اگر کسی که می‌خواهد تیم‌داری کند پول ندارد صلاحیت او را تأیید نکنند. اگر قرار باشد یک نفر چک بکشد و باشگاهی را در اختیار بگیرد و آن وقت چکش را پاس نکند چه فایده‌ای برای فوتبال دارد. من هم می‌توانم به این شکل باشگاه بگیرم و در این صورت هیچ فرقی با ملکی بزرگ نخواهم داشت. متأسفانه وضعیت اصلا خوب نیست. 270 میلیون تومان از پدیده طلب دارم از راه‌آهن و ... هم طلب دارم. در این شرایط هیچ کس هم از ما حمایت نمی‌کند.

غلامی در مورد اینکه آیا استقلال اهواز می‌تواند در لیگ برتر بماند، گفت: واقعا نمی‌توانم در این مورد چیزی بگویم. ما تیم بدی نداریم. ذوب آهن با آن قدرت در اهواز فولاد را شکست داد ولی ما این تیم را در اصفهان متوقف کردیم. اگر وضعیت مالی و حمایت از تیم به همین شکل باشد مطمئنا با این وضعیت تیم می‌افتد.