~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن گفت: به همان اندازه که می دانیم چه بازی پراهمیتی داریم خودمان را به همان اندازه برای این بازی آماده کرده‌ایم و سعی کرده ایم روی اشتباهاتمان متمرکز شویم و آنها را ترمیم کنیم و می دانم که فردا بازی خوب و روانی را انجام خواهیم داد.

جلالی درمورد بازی فردا گفت:‌ در هر صورت رسیدن به تیم‌های بالایی جدول یکی از قدم‌های مهمی است که در طول لیگ یک تیم می‌تواند بردارد.در ابتدا هم گفتم که به اهمیت این بازی واقف هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم‌تان سخت گل می‌خورد و سخت هم گل می‌زند، گفت: بله، قبول دارم برای همین هم گفتم که در سه هفته‌ای که تعطیل بود، روی ضعف‌هایمان که یکی از آنها همین موضوع بود، متمرکز شدیم و امیدوارم اثرات آن را فردا ببینیم.

سرمربی سایپا درمورد وضعیت میلاد میداودی و مهدی ترابی و اینکه آیا اجازه جدایی به ترابی در نیم فصل رقابت‌ها داده خواهد شد ، یا خیر گفت: در مورد میداودی صحبتی ندارم از باشگاه سؤال کنید اما درمورد ترابی مطمئن باشید چیزی که در آینده برای او بهتر باشد را رقم خواهیم زد و هم من و هم باشگاه در کنار او هستیم.

او یکی استعداد بزرگ است و همه دوست داریم کمکش کنیم تا پیشرفت کند که استحقاق‌اش را هم دارد اتفاقاً روز گذشته به او گفتم که سنگین ترین مرحله کار این است که بتواند هم‌چنان در مرحله پیشرفت خودش را حفظ کند. فکر می‌کنم ترابی آینده خوبی دارد و ما هم به او کمک می‌کنیم.

جلالی درمورد استعفای خاکپور از هدایت تیم امید، گفت: من هم خبر را شنیدم و این خودش یک موضوع است، هفته پیش هم ناظم‌الشریعه بعد از دو بازی موفق مقابل روسیه استفعا کرد. خاکپور را می‌شناسم او یکی از افتخارات جامعه مربیگری است. یک مربی بی حاشیه و بدون ادعا که سرو صدا نمی‌کند و اهل سهم خواهی نیست، اما به‌طور حتم حمایت کننده‌ای ندارد و در قبال خواسته‌های معقولی که برای یک مربی است، آخرین راه را در این می‌بیند که کنار بکشد.

وی درپاسخ به این سؤال که آیا خاکپور با این کار فرار رو به جلو انجام نداده است، گفت: خاکپور چنین خصلت‌هایی ندارد، او مربی جوانی است که دوست دارد کارش را خوب انجام دهد و موفق باشد. دراین مورد بباید خودش پاسخگو باشد اما این یک موضوع است که مربیان ما احساس می‌کنند تنها هستند و کسی هم کمک‌َمان نمی‌کند و راه چاره را استعفا می‌دانند؛ هرچند که باید با خودشان صحبت کرد و دلایل آن را بپرسید.