به گزارش پارس به نقل از ایسنا، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران ابتدا نسبت به اتفاق رخ داده بازی تیمش و سایپا که توهین به داور آن دیدار بود صحبت کرد و گفت: من می خواهم یک عذرخواهی از داور بازی مان با سایپا بکنم، من آن صحنه را ندیده ام و نمی دانم چه اتفاقی رخ داده اما اعتقاد دارم جامعه داوری ما پاک هستند واز قشر زحمتکش محسوب می شوند، اگر چیزی شده که آقای صالحی آن را توهین می داند من از این بابت عذرخواهی می کنم.

وی در ادامه با اشاره به بازی تیمش و ملوان عنوان کرد: ملوانی ها بسیار تیم با برنامه ای هستند، آن ها مربی بزرگ و بازیکنان جوان و شایسته زیادی دارند، این بازی شرایط خاصی دارد اما اردوی خوبی داشتیم و در کیش خیلی از مسوولان آنجا و مردم لطف زیادی به ما داشتند. حتی پیش خودم گفتم ای کاش فینال جام حذفی یا برخی بازی های تیم ملی در کیش برگزار می شد، از وقتی آقای حسین جلالی به آنجا رفته تحولی در ساختار ورزشی این جزیره اتفاق افتاده است و شرایط مناسب چمن آنجا باعث شد تمرینات خوبی را دنبال کنیم و به آمادگی برسیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا او هم قبول دارد که استقلال بعد از مدت ها برابر سایپا نمایش بسیار بهتری نسبت به قبل ارائه داده است، اظهار کرد: من اعتقاد دارم ما هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ایم و این درحالی است که فصل در حال تمام شدن است اما در مدت اخیر تعصب و عرق بازیکنانمان بیشتر از قبل شده و همه همدل شده اند تا چهار بازی پیش رو در لیگ برتر و رقابت های آسیایی را استقلال گونه بازی کند، نمایش ما در برابر سایپا از همین ناشی بود و فراموش نکنید آن تیم هم بسیار با برنامه و حساب شده بود.

او در پاسخ به این سوال که برای بازی با ملوان تیمش چه محروم و مصدومی دارد، اظهار کرد: تیموریان محروم است و خسرو حیدری به احتمال ۹۹ درصد نمی رسد.

قلعه نویی در پایان در پاسخ به این سوال که برخی از هواداران استقلال زمانی که بازی این تیم با ملوان می رسد به یاد آن سالی می افتند که آبی پوشان قهرمانی را در انزلی از دست داده اند، آیا استقلال به تلافی این شسکت در روز چهارشنبه حضور خواهد یافت یا خیر؟ گفت: من اعتقاد دارم هر چهار بازی پیش روی ما بسیار سخت است، ما باید قشنگی های ورزش را ببینیم، این چیزی است که در تمام دنیا رخ می دهد، باید به آینده نگاه کرد و نباید به دنبال انتقال و تلافی بود. در دنیا می بینید که چه فینال های بزرگ اتفاق می افتد اما در پایان آن فینال دو مربی با هم دست می دهند و هیچ ناراحتی وجود ندارد. البته درایران این گونه نیست، من اعتقاد دارم این سوالات و صحبت ها کمکی به فوتبال ما نمی کند و فراموش نکنید که فوتبال در دنیا شکل دیگری دارد. فیفا شعار فیرپلی در دستور کار قرار داده و من فکر می کنم که بهتر است فوتبال به این سمت هدایت دهیم و در ادامه هم با ایجاد زیرساخت های ورزشی و چمن برای ورزشگاه ها به فوتبالمان توسعه دهیم.