~~• به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمود صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کسب مدال برنز پرتاب دیسک در مسابقات نظامیان جهان(سیزم) اظهار داشت: برای این رقابت‌ها تمرینات آنچنانی نداشتم و کلا در هفته 5 جلسه تمرین می‌کردم و از سوی دیگر مکمل هم نداشتم که استفاده کنم. نیتم این بود که آخر فصل دوومیدانی را با حضور در یک مسابقه برون مرزی تمام کنم و برنامه خاصی نداشتم. چون به مسئولان نیروهای مسلح قول داده بودم، باید شرکت می‌کردم.

وی ادامه داد: شرایط مسابقات هم طوری بود که با توجه به رکوردها امیدی برای کسب مدال نداشتم. پیش از آغاز رقابت با رکورد 63 متر در رده هشتم قرار داشتم و از سوی دیگر اکثر پرتاب‌گران مطرح دنیا هم از جمله پیرت مالاخوفسکی و مارتین کوپر آمده بودند و رکوردهای بالایی داشتند.

ملی پوش پرتاب دیسک ایران با اشاره عنوان کرد: در آغاز مسابقه وقتی پرتاب‌ها را دیدم کمی امیدوار شدم، چون اکثر آنها 57، 58 متر پرتاب کردند. تا پرتاب پنجم در رده چهارم قرار داشتم و قبل از اینکه پرتاب پنجم را انجام دهم محمد ارزنده، ملی پوش پرش طول صحبت‌های زیادی را با من کرد و روحیه داد که می‌توانم مدال بگیرم و خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد و در پرتاب آخر با رکورد 60 متر و 95 سانتی متر به مدال برنز رسیدم

صمیمی با اشاره به اینکه از عملکرد خودم راضی هستم، گفت: من در لیگ و دوران اوج بدنم 63 متر پرتاب کرده بودم و برای این رقابت‌ها از فرم ایده آل خارج بود و باورم نمی‌شد در میان آن همه پرتابگر مطرح مدال گرفته‌ام. در مجموع خوشحالم که فصل را خوب تمام کردم.

این پرتابگر در پاسخ به این سوال که برنامه‌ات تا پایان سال چه خواهد بود، گفت: حدود 2 هفته استراحت خواهم کرد و پس از آن دوران بدنسازی را آغاز می‌کنم. قرار است با مسئولان فدراسیون هم برای برنامه‌های آینده جلسه‌ای داشته باشیم. به دنبال مربی نیستم و تنها خواسته‌ام این است که برنامه ریزی خوبی برای کسب سهمیه المپیک تدارک ببینند.