به گزارش پارس ، حامد احمدپور در گفت وگو با فارس، در مورد وضعیت رضا قاسمی برای حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان اظهار داشت: خوشبختانه در اردوهایی که در اصفهان داشتیم تمرینات به خوبی دنبال شد و او هم به آمادگی خوبی رسیده است.

وی در مورد اینکه فکر می کند قاسمی چه نتیجه ای را در مسکو کسب کند، گفت: امید زیادی داریم تا او به مرحله نیمه نهایی برسد. قطعاً اگر قاسمی بتواند رکورد خود در ۱۰۰ متر یعنی ۱۰ ثانیه و ۱۶ صدم ثانیه را تکرار کند، مطمئناً این اتفاق خواهد افتاد.

مربی ملی پوش دوی ۱۰۰ متر ایران در خصوص سطح مسابقات جهانی عنوان کرد: سطح این رقابت ها مشخص است و بعد از المپیک در رده دوم قرار دارد. با وجود اینکه چند نفر از دوندگان مطرح جهان به دلیل محرومیت و مصدومیت حضور ندارند، اما شرکت اوسین بولت و جاستین گاتلین نشان از بالا بودن سطح آن دارد. امیدوارم رضا قاسمی با آمادگی که دارد در این رقابت ها به خوبی ظاهر شود.

احمدپور در خصوص اینکه آماده سازی پیست تارتان نقش جهان به کجا رسید، گفت: کارهای نهایی آن انجام شده است و امیدوارم پس از بازگشت از مسابقات جهانی در این مکان تمرینات مان را ادامه دهیم.

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان از ۱۹ تا ۲۷ مرداد در شهر مسکو روسیه برگزار می شود و ۱۹۷۴ دوومیدانی کار از ۲۰۶ کشور در این رقابت ها حضور خواهند داشت.