به گزارش پارس ، افشین داوری در گفت و گو باایسنا، اظهار کرد: شورای برون مرزی برای یک ماه با حضور حدادی در آمریکا موافقت کرده بود که در ابتدا هم ماهیانه ۳ هزار دلار برای او فرستادیم. حالا هم شورای برون مرزی حضور حدادی در آمریکا را مشروط اعلام کرده است، به طوری که اگر او در مسابقه های ملی شرکت کند، هزینه های حضورش پرداخت خواهد شد.

وی درباره تماسی که افشارزاده، دبیر کمیته ملی المپیک با حدادی داشته است هم گفت: افشارزاده صحبت هایی را با حدادی داشته تا شرایط این ملی پوش بهتر شود. البته من از جزئیات این صحبت ها باخبر نیستم اما می دانم که حرف های حدادی صددرصد احساسی بوده است. آن طور که می دانم حتی پدر حدادی هم با او صحبت هایی داشته است. من هم از مسئولان می خواهم که با نگاه ویژه ای به این موضوع بنگرند. بالاخره او کار بزرگی انجام داده و یکی از بهترین ورزشکاران ماست.

  حدود یک هفته پیش گلایه هایی که نایب قهرمان پرتاب دیسک جهان از وضعیت خود در آمریکا مطرح کرد، برای ورزش ایران شوک برانگیز بود. هر چند مسوولان فدراسیون گفتند که این حرف ها با نیت قلبی حدادی فاصله دارد و تاکید کردند تلاش فدراسیون این است تا برای دوومیدانی کاران اسپانسر و پشتیبان پیدا کنند.

بهرام افشارزاده، دبیر کمیته ملی المپیک حدادی را یکی از اسوه های ورزش دنیا نامید که باید از او نگه داری کرد. او گفت: " تماسی با حدادی داشتم و از او خواهش کردم که کارش را بکند و این حرف ها را نزند. قهرمان المپیک جایگاه بالایی دارد. ما قول داده ایم که مشکلاتش را حل کنیم و مطمئن باشید که به قولمان عمل می کنیم چرا که او اسوه ورزش ایران و دنیاست و ما موظفیم از حدادی نگهداری و مراقبت کنیم. "