~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس تیم‌های استقلال و راه آهن امروز در دیداری دوستانه و در غیاب خبرنگاران و پشت درهای بسته به مصاف هم رفتند که شاگردان مظلومی با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند.

این دیدار حواشی داشت که به شرح زیر است:

*در این بازی محسن ایران‌نژاد بازیکن تیم فوتبال راه آهن مصدوم شد و بالاجبار زمین بازی را ترک کرد. این بازیکن در اوایل این دیدار و در نیمه اول روی خطای بهنام برزای از ناحیه مچ پا احساس درد کرد اما در زمین باقی ماند و در نیمه دوم در رقابت برای دریافت توپ با یکی از بازیکنان در نهایت مج پایش پیچ خورد و از زمین خارج شد. ام آر آی گرفته شده از پای این بازیکن نشان داد که وی دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی شده و احتمال پارگی همسترینگ وی نیز وجود دارد.

*هنگام مصدومیت ایران نژاد علاوه بر حضور پزشک راه آهن در بالای سر این بازیکن دکتر نوروزی پزشک استقلال هم به معاینه این بازیکن پرداخت.

* مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال هم تماشاگر این بازی بود.

*در نیمه اول این بازی ظاهراً حنیف عمران زاده در یارگیری دچار تعلل می‌شود که با اعتراض مهدی رحمتی همراه می‌شود و رحمتی خطاب به او می‌گوید « چرا حواست را جمع نکردی؟» و این موضوع باعث می‌شود که پرویز مظلومی برای نیمه دوم حنبف را بیرون بکشد.

* این بازی قرار بود ساعت 15 امروز برگزار شود و وقتی استقلالی‌ها به ورزشگاه راه آهن آمدند، به آن‌ها گفته می‌شود که بازی ساعت 15:30 برگزار خواهد شد که این موضوع با اعتراض پرویز مظلومی مواجه می‌شود و وی در تماس با بازیکنان از آن‌ها می‌خواهد به محل بازی نیایند اما اصرار تارتار سرمربی راه آهن برای برگزاری این بازی باعث می‌شود تا عاقبت استقلالی‌ها در ورزشگاه حاضر شوند و این بازی برگزار شود.

* تارتار خطاب به مظلومی گفت که تغییر زمان بازی سوء تفاهم بوده است.

* با وجود اینکه گفته شده بود این بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد اما تعدادی از تماشاگران این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.