~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس ،مجید صالح پس از شکست دو بر یک مقابل امیدهای استقلال در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: شماری از بازیکنان اصلی خود را در این مسابقه در اختیار نداشتیم. یکسری از بازیکنان ما در تیم ملی و تیم امید هستند. اسماعیلی در تیم امید مصدوم شده، محسن کریمی هم دچار مصدومیت جزئی است که اکنون مشغول فیزیوتراپی است. از چند بازیکن امید و جوان خود در تمرینات استفاده می‌کنیم. از ترکیب اصلی استقلال فقط 10 بازیکن را در اختیار داریم که فشار تمرین را تقسیم می‌کنیم.

وی ادامه داد:‌ از بین بازیکنان خارجی پروپیچ فقط با ما تمرین می‌کند و در زمین حضور دارد. بازیکنان امید استقلال بازی خوبی انجام دادند. فرقی نمی‌کرد امروز کدام تیم برنده شود. هر دو از مجموعه باشگاه استقلال بودند چه امید و چه بزرگسال. من امروز دیدم که چه جوانان خوبی در امید داریم که آنها می‌توانند چندین سال به تیم استقلال کمک کنند. امروز هم با سامره صحبت کردیم و قرار است از فردا 4-5 بازیکن به تمرینات تیم بزرگسال اضافه شود.

مربی استقلال در مورد اینکه کرار در عراق مشغول شکار است، گفت: من مسئولیت فنی تیم را بر عهده دارم در مورد مسائل دیگر باید با مسئولان باشگاه صحبت کنید. من گفتم که از بین بازیکنان خارجی فقط پروپیچ را در اختیار داریم. مگویان هم مصدوم است و فکر می‌کنم بعد از بازی با راه‌آهن دچار مصدومیت شد و اکنون روند بهبودی خود را طی می‌کند. قرار است چند بازیکن از تیم امید و یک بازیکن از تیم جوانان به تیم استقلال اضافه شوند تا نفرات ما به 18 بازیکن برسد و تمرینات شکیل‌تری داشته باشیم.

وی در مورد نحوه قرارداد باشگاه استقلال با بازیکنان خارجی گفت: من فقط در حوزه فنی مسئولیت دارم و مسئولان باشگاه در موارد دیگر می‌توانند به شما پاسخ بدهند و آنها نیز کاملا به فکر این مسائل هستند.