به گزارش پارس به نقل از کاپ سرمربی استقلال خوزستان گفت: من 2 سال توانستم با چنگ و دندان این تیم نوپا را در لیگ نگه دارم که کار هر کسی نبود.
عبدالله ویسی در رابطه با بقای تیمش در لیگ برتر اظهار داشت: من از قبل هم هر کسی از سقوط تیمم صحبت می کرد، چنین اجازه ای به او نمی دادم و مطمئن بودم که در لیگ برتر می مانیم. اصلا حق ما نبود که به پلی آف هم برویم اما دیگر قسمت ما اینگونه شده بود. به هر حال بعد از 2 بازی سخت مقابل مس، سزاوارانه در لیگ ماندیم. 
وی درباره اتفاقات بازی با مس که باعث توقف این دیدار شده بود، افزود: متاسفانه رفتارهای خوبی از سوی هواداران مس شاهد نبودیم. البته آنها فکر می کردند که تیمشان به لیگ برتر صعود می کند و وقتی ما معادلاتشان را برهم زدیم، عصبانی شدند. در دقایق پایانی زمین مثل میدان جنگ شده بود و واقعا چهره زشت فوتبال را دیدیم.
سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه در این تیم می ماند یا خیر، تصریح کرد: مردم خوزستان همیشه به من لطف داشته اند و حمایتم کردند. از طرفی مسئولان باشگاه نیز خیلی به من اعتماد دارند و حتی قبل بازی پلی آف با هیات مدیره برنامه فصل آینده را هم نوشتیم. من 2 سال توانستم با چنگ و دندان این تیم نوپا را در لیگ نگه دارم که کار هر کسی نبود. الان هم خیلی به جدایی فکر نمی کنم و امیدوارم تیمی را برای فصل آینده ببندیم که دیگر اینجای جدول نباشد. 
ویسی درباره احتمال حضورش در تمرینات تیم ملی گفت: من جزو اولین نفراتی بودم که در تمرینات کی روش دیده شدم و حتی به اردوهای خارجی هم رفتم. الان هم اگر وقت کنم، قطعا این کار را خواهم کرد. به مربیان دیگر هم توصیه می کنم که چنین کاری را انجام دهند چون واقعا تمرینات کی روش یک کلاس آموزشی است. حتی او اگر در یک کشور همسایه هم بود، من سر تمریناتش می رفتم چون همین الان برخی از مربیان ترجیح می دهند به تمرینات تیمهای اماراتی بروند که دارای مربیان سطح پایین تر از کی روش هستند.