به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس آبی‌پوشان که پس از سه روز تعطیلی از روز گذشته تمرینات خود را آغاز کرده بودند عصر امروز هم در راستای ادامه تمرینات در زمین شماره2 ورزشگاه آزادی تمرین خود را دنبال کردند.

*بازیکنان از ساعت 15 و 55 دقیقه وارد زمین شدند و پس از صحبت‌های مجید صالح تمرینات را آغاز کردند.

*بهشاد یاورزاده بازیکن سابق استقلال که فوتبال خود را در تایلند دنبال می‌کند امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و برای حفظ و آمادگی جسمانی خود تمرین کرد. یاورزاده به دلیل درگذشت پدرش به ایران آمده است، به همین دلیل اعضای استقلال این مسئله را به او تسلیت گفتند.

*پرویز مظلومی امروز روی ناخن دست خود جراحی کرده بود و به حاضران در تمرین در مورد مشکلی که برای دستش به وجود آمده بود توضیحاتی می‌داد.

*علیرضا رمضانی دچار مصدومیت است و در تمرین صبح استقلال غایب بود در تمرین عصر حضور داشت و به صورت اختصاصی کار می‌کرد. مظلومی در ابتدای تمرین از او در مورد اینکه چه زمانی می‌تواند دویدن را آغاز کند سؤال پرسید و شرایطش را جویا شد.

*مهدی رحمتی با 5 دقیقه تأخیر به تمرین آمد و دقایقی با پرویز مظلومی به صحبت پرداخت.

*دروازه‌بانان استقلال از ابتدای تمرین کار خود را زیر نظر مربی دروازه‌بانان دنبال می‌کردند.

*پروپیچ که به گفته مظلومی در تمرین روز گذشته تنها یک روز بیشتر از سایر بازیکنان مرخصی داشت در تمرین امروز هم غایب است.

*امید ابراهیمی،‌خسرو حیدری و میثم مجیدی به دلیل حضور در تمرین تیم ملی بزرگسالان فرشید اسماعیلی و روزبه‌ چشمی به دلیل حضور در تمرین تیم ملی امید امروز غایب بودند.

*امین حاج‌محمدی در جریان تمرین نزد پزشک تیم آمد و از او درخواست کرد قرصی به او بدهد چرا که حالت تهوع دارد!

*پرویز مظلومی در تمرین لحظاتی با امین حاج‌محمدی به صحبت پرداخت و به او در مورد اینکه جایگیری خوبی در زمین نداشته و در بازی مقابل راه‌آهن چند بار جا مانده است تذکر داد که حاج‌محمدی هم اعلام کرد سرعت بازیکن راه‌آهن خیلی بالا بوده و آنها نمی‌توانستند بیش از این تیم را عقب بیاورند.

*منصور پورحیدری که 10 دقیقه با تأخیر به محل تمرین آمد وقتی دید روی نیمکت مربوط به مربیان دو هوادار نشسته‌اند با صدای بلند و به شکلی که آن نفرات بشنوند، اعلام کرد چرا این بی‌نظمی وجود دارد و این دو نفر روی نیمکت نشسته‌‌اند که به پورحیدری گفتند یکی از آن افراد از نزدیکان مظلومی است که سرپرست استقلال اعلام کرد اگر از نزدیکان مظلومی هم باشد نباید درون زمین بنشیند. مظلومی دقایقی بعد وقتی این فرد در گوشه‌ای ایستاد او را صدا کرد تا روی نیمکت کنارش بنشیند و به او گفت پورحیدری مخالفتی با حضورش ندارد!

*محسن کریمی در تمرین امروز استقلال غایب بود.او این روزها مشغول فیزیوتراپی است.

*فرزاد مجیدی مربی استقلال در تمرین امروز این تیم حضور نداشت.

*مظلومی در مکالمه کوتاه و خودمانی که با خبرنگاران داشت وقتی از او پرسیده شد با این تعداد نفرات کم آیا می‌توان کار تاکتیکی کرد، اظهار داشت: این شرایط به دلیل برخی مسائل در تیم وجود دارد و به دلایل مختلف چند تن از بازیکنان کنار ما نیستند. نمی‌توانیم تمرین را تعطیل کنیم و به خانه برویم و کار را طبق برنامه ادامه می‌دهیم.

*حدود 15 هوادار در کنار زمین تمرینات را نظاره می‌کنند.

*مرحله اول تمرین استقلال که حدود 45 دقیقه بود به انجام کارهای بدنسازی اختصاص داشت. بازیکنان ابتدا 15 دقیقه دور زمین دویدند و سپس به انجام کارهای استقامتی در چند گروه مختلف مشغول شدند.

* در صحنه ای از تمرین شی ای به چشم امین حاج محمدی رفته بود کهباعث شد دقایقی نتواند تمرین کند.

* ۳ هوادار استقلال پشت دروازه این تیم ایستاده بودند که محمد نوازی یکی از مربیان تیم به آنها تذکر داد که در مکان دورتری قرار گیرند.

* چندی قبل در مورد بهداشتی نبودن یکی از برندهای آب معدنی خبرهایی منتشر شده بود که امروز مدد جباری مسئول تدارکات استقلال با نیمکت نشینان استقلال صحبت کرد و به آنها گفت طبق استعلامی که گرفته برند آب معدنی که در تمرین استقلال استفاده می شود مشکلی ندارد.

* هرایر مگویان و جاسم کرار همانند روز گذشته به دلیل مشکلات مالی در تمرین غایب هستند.

*تیم استقلال فردا ساعت 15:30 در زمین شماره دو آزادی در دیداری تدارکاتی به مصاف امیدهای خود می رود.