به گزارش پارس به نقل از فارس تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برنامه‌های بدنسازی کرده بود از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات تاکتیکی را پیگیری کرد. البته با توجه به استراحت 4 روزه آبی‌پوشان تمرین امروز بیشتر هوازی بود و بازیکنان کارهای استقامتی انجام دادند.

* هنگامی که بازیکنان وارد مجموعه ورزشی آزادی شدند مقابل خود حدود 50 کودک لنگرودی با لباس زرد رنگ را دیدند و برای آن‌ها دست تکان دادند این کودکان از مدرسه فوتبال کشاورز لنگرود به تهران آمدند و روی اتوبوس حامل‌ آن‌ها نوشته شده بود کاروان دیدار با بازیکنان استقلال از طرف مدرسه فوتبال لنگرود

* هنگامی که بازیکنان وارد زمین چمن شدند پرویز مظلومی از آن‌ها خواست با این کودکان عکس یادگاری گرفته شود، خردسالان لنگرودی نیز به بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال کلوچه اهدا کردند.

* تماشاگران دیدار نفت تهران و الاهلی امروز ساعتی قبل از شروع بازی در محل تمرین آبی پوشان حاضر شدند و تمرین استقلالی‌ها را تماشا کردند.

* در ابتدای تمرین پرویز مظلومی بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی تیم استقلال در ابتدای صحبت‌های خود به پرو پیچ تبریک گفت و خطاب به بازیکنان اعلام کرد مهاجم جدید و کروات ما پدر شده آن هم از نوع دوقلو و به همین علت برای وی دست می‌زنیم و امیدواریم در بازی‌های آینده موفق باشد.

* حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، ریوالدو مگویان، محمد نوازی و مجید صالح غائبان تمرین استقلال بودند. غیبت ریوالدو باعث ناراحتی مظلومی بودو البته ظاهرا سرمربی استقلال دلیل غیبت هافبک برزیلی‌اش را می‌داند بقیه بازیکنان غائب نیز از کادر فنی اجازه گرفته بودند و محمد نوازی در تمرین تیم ستارگان شرکت کرد و مجید صالح در آمریکا به سر می‌برد.

* وحید طالب‌لو و مهدی رحمتی امروز زیر نظر حسین تراب‌پور به صورت جداگانه تمرین کردند.

* تمرینات تیم استقلال تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و آبی پوشان از روز شنبه اردوی یک هفته‌ای را در تهران برپا می‌کنند.