به گزارش پارس به نقل از فارس، امیر قلعه نویی پس از پیورزی یک بر صفر مقابل بوریرام تایلند، گفت: اگر می باختیم الان سالن نشست خبری پر از خبرنگار بود. تشکر می کنم از مردم و رویانیان امروز به ورزشگاه آزادی آمدند. کفاشیان و تاج هم ظهر به اردوی ما آمدند و از نظر روحی وروانی کمک کردند. شروع خوبی بود البته بی تجربه بودیم. اگر مجیدی دقت می کرد و گل دوم را می زد شرایط بهتر بود. باید در این هوا بهتر بازی می کردیم راضی نیستم. اگر موقعیت برای یک تیم به دست بیاید مربی خیالش راحت است.

وی ادامه داد: می خواستیم بازی را هجومی کنیم ولی بازیسازی انجام نشد و برهانی هم ضعیف بازی کرد. رحمتی در دو سه صحنه خوب بازی کرد و خدا را شکر کنیم که بردیم و باید ببینیم بازی برگشت چه می شود.

قلعه نویی در مورد اینکه با حضور تماشاگر استقلال بد بازی می کندگفت: مقابل سپاهان وئ الهلال بازی خوبی انجام دادیم. کاش مثل بازی با سپاهان بازی می کردیم. استرس نداریم. مثل نیمه دوم بازی با صبا بودیم و خیلی خوب نبودیم. جناح چپ ما بعد از سه هفته بازی کرد. جناح راست را به چپ بردیم اما جواب نداد شاید جمشیدیان بیاید بهتر شویم با این حال جای شکرش باقی است که بردیم. این بازی خوب نبودیم و مجیدی هم خوب نبود. مقابل داماش خوب بازی کرد. امشب به غیر از فردین بقیه تعویض ها خوب نبودند.

قلعه نویی در مورد نبود مجتبی جباری گفت: باید در مورد این استقلال حرف بزنیم و به تیم ما کمک کنید بالا برویم. تا روز ۲۷ شهریور بهتر بازی خواهیم کرد شاید از نظر بدنی مشکل داشتیم.

وی در مورد گوران لاوره گفت: او شناسنامه بازی خوبی دارد بازیکن باشعوری است اما یک هفته به خاطر مسایل مالی نیامد ویک جلسه با ما تمرین کرد و با یک جلسه نمی توانم در ترکیب قرارش بدهم از نظر بدنی و روانی اگر گوران آماده باشد می تواند به ما کمک کندو از فردا که ما ریکاوری می کنیم به فکر بازی با راه آهن هستم.

قلعه نویی در مورد اینکه در نیمه دوم فقط با یک مهاجم بازی می کردید، گفت: ما با یک مهاجم نبودیم وسه مهاجم داشتیم ۴-۴-۲ لوزی بازی می کردیم و در نیمه دوم هم مهاجم زیاد کردیم تا بازی سازهایشان را ببندیم شاید اشتباهم این بود که چهار هافبک سه هافبک شد. قاضی در ذوب آهن در این پست بازی کرده است. چرا اسم قاض را می آورید در کل خوب نبودیم.

وی در مورد اینکه مجیدی بازیکن ۹۰ دقیقه نیست، گفت: بازی های آسیایی در آزادی فرهاد می تواند به ما کمک کند اما ددر لیگ بخاطر زمین خراب در نیمه دوم از او استفاده می کنیم. مجیدی باید از تجربه اش استفاده می کرد تا به گل می رسیدیم. یک زمان مجیدی در زاویه بسته گلزنی می کند امروز مهاجمان ما خوب تغذیه نشدند و در مجموع از بازی راضی نبودم و در کل خوب نبودیم و نباید اسم قاضی بیاوریم که چرا در این پست یا آن پست بازی کرده است.