~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا به منظور برگزاری دور مقدماتی رقابتهای قهرمانی فوتبال جوانان آسیا نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا فردا سه‌شنبه وارد شهر مشهد مقدس می‌شوند.

مای تولا از کامبوج و پرینس روفوس از هند به عنوان مسئولان برگزار کننده، محمد باسل الهاجر از سوریه به عنوان ناظر داوری، ونگ دی از چین تایپه، ماشینی تیسیو دمیتری و چاین یکو ضمیربیک از قرقیزستان، عبدالباقی یعقوب سعید عبداله و آل جردنی عبدالله از عمان، فهد جابر آب ال ماری و جمعه محمد از قطر، ونگ داکسین از چین تایپه و سرازیتدینو رسلان از ازبکستان به عنوان داوران و کمک داوران این دوره از بازی‌ها، فردا وارد مشهد مقدس می‌شوند.

از سوی دیگر اعضای تیم فوتبال جوانان ایران روز گذشته و در آستانه مسابقات انتخابی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا دیداری از مجموعه محک و کودکان این مجموعه داشتند. نفرات این تیم در این دیدار از نزدیک با کودکان دیدار کردند و مورد استقبال گرم مسئولان محک قرار گرفتند.

ضمن اینکه مراسم بدرقه تیم فوتبال جوانان به مشهد مقدس امروز و با حضور علیرضا اسدی دبیرکل و فریدون میعنی سرپرست کمیته جوانان در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و ملی پوشان پس از عبور از زیر قرآن مجید تهران را ترک خواهند کرد.

تیم فوتبال جوانان ایران در این دوره از مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتبال جوانان آسیا که از ۱۰ مهرماه به مدت ۵ روز در مشهد برگزار می‌شود، به مصاف تیم‌های نپال، اردن و کویت می‌رود.