به گزارش پارس،خبر ورزشی نوشت: البته ايران تنها يك نماينده (رضا قوچان‌نژاد) در كويت دارد اما در قطر تعداد بازيكنان ايراني كم نيستند‌؛ مهرداد پولادي و مسعود شجاعي (الشحانيه)، سيدجلال حسيني (الاهلي)، اشكان دژاگه (العربي) و پژمان منتظري (ام‌صلال). تمام اين بازيكنان هم جزو مهره‌هاي ثابت تيم كارلوس كروش هستند و قرار است در جام ملت‌ها به ميدان بروند. امروز بزرگ‌ترين نگراني كروش نداشتن اردو يا بازي دوستانه نيست، بلكه ميزان آمادگي اين بازيكنان است. آنها در قطر و كويت هر قدر هم تمرين كنند، با ايده‌آلي كه مد ‌نظر كروش است، فاصله دارند. كروش هر چند پس از انتقال اين بازيكنان به ليگ‌هاي عربي واكنشي در اين زمينه نشان نداد و تنها گفت به خاطر زندگي شخصي‌شان چنين تصميمي گرفته‌اند اما اخيراً واكنش جالبي نشان داده است: «من اگر مي‌دانستم قرار است اين تعداد از بازيكنانم به ليگ كويت و قطر بروند، به هيچ ‌وجه قراردادم را تمديد نمي‌كردم.»

تمديد قرارداد كارلوس كروش همزمان شد با انتقال مسعود شجاعي، مهرداد پولادي، سيدجلال حسيني و اشكان دژاگه به ليگ قطر. رضا قوچان‌نژاد هم مثل دژاگه تصميم عجيبي گرفت و به ليگ كويت رفت. كروش روي دژاگه و گوچي حساب ويژه‌اي باز كرده بود و همواره اعتقاد داشت حضور اين بازيكنان در فوتبال انگليس، تجربه بين‌المللي ايران را بالا مي‌برد اما اين دو بازيكن تصميم گرفتند به ليگ‌هاي عربي ملحق شوند.

كروش بيش از هر چيز اصرار داشت علاوه بر آنها، ساير لژيونرهاي ايراني ليگ قطر هم در اردو باشند اما به خواسته‌اي كه داشت، نرسيد. او اين روزها نگران وضعيت اين بازيكنان است: «اگر آنها را در اردوي آفريقاي جنوبي در اختيار داشتيم، شانس موفقيت ما در استراليا بيشتر مي‌شد.»
اما اين ۶ بازيكن اصلي ايران، در اردوي آفريقا غايب هستند و در تهران به تيم ‌ملي ملحق مي‌شوند. اين خبري بد براي كروش در آستانه جام ملت‌هاست. او قصد دارد به محض اضافه شدن اين بازيكنان به اردو، سريعاً تمرينات بدنسازي را با آنها آغاز كند تا براي جام ملت‌ها آماده شوند.